Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli Zjadam beczkę soli [Pomoce dydaktyczne] : gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem

Tytuł:
Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli Zjadam beczkę soli [Pomoce dydaktyczne] : gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem
Autorzy:
Stalka-Jarska, Joanna
Temat:
Kompetencje emocjonalne
Kompetencje społeczne
Młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
Relacje międzyludzkie
Samoświadomość
Uczucia
Rok wydania:
2023
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
Opis fizyczny:
1 pudełko (instrukcja, 1 woreczek, 15 żetonów, 103 karty) : ilustracje ; 14x11x4 cm
Współtwórcy:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Tytuł pełny:
Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli Zjadam beczkę soli [Pomoce dydaktyczne] : gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem / Joanna Stalka-Jarska
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli. Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary zainteresowań. Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązywania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych. Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników. Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje grupę
Wiek: 14-18 lat
Zawartość:
Zawiera: 100 kart z pytaniami, 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy, 3 karty Beczka Soli oznaczające konieczność losowania żetonu, beczkę soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony
Gatunek / Forma:
Gry i zabawki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Gry edukacyjne
Gry i zabawy umysłowe
Materiały pomocnicze
Grupa odbiorców:
Grupa wiekowa Młodzież
Grupa wiekowa 14-17 lat
Młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
Nauczyciele
Pedagodzy
Psycholodzy
Terapeuci zajęciowi
Rodzice
Typ zawartości:
tekst
obraz
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
obiekt
Hasło główne:
Stalka-Jarska, Joanna
Pomoce dydaktyczne
propozycja biblioteki
LDR 03316crm#a2200577#i#4500
001 0783403409880
003 WA 926
005 20241004091202.9
008 231128s2023####pl#III#g#####|####a|pol|d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
100 1 %a Stalka-Jarska, Joanna. %e Autor
245 1 0 %a Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli Zjadam beczkę soli %h [Pomoce dydaktyczne] : %b gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem / %c Joanna Stalka-Jarska.
246 3 0 %a Zjadam beczkę soli : %b gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem
250 %a Wydanie I
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2023.
300 %a 1 pudełko (instrukcja, 1 woreczek, 15 żetonów, 103 karty) : %b ilustracje ; %c 14x11x4 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
336 %a obraz %b sti %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a obiekt %b nr %2 rdacarrier
380 %a Gry i zabawki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Grupa wiekowa %a Młodzież
385 %m Grupa wiekowa %a 14-17 lat
385 %a Młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
385 %a Psycholodzy
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
500 %a Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli. Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary zainteresowań. Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązywania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych. Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników. Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje grupę.
505 0 # %a Zawiera: 100 kart z pytaniami, 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy, 3 karty Beczka Soli oznaczające konieczność losowania żetonu, beczkę soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony.
521 8 %a Wiek: 14-18 lat.
650 9 %a Kompetencje emocjonalne
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Samoświadomość
650 9 %a Uczucia
655 9 %a Gry edukacyjne
655 9 %a Gry i zabawy umysłowe
655 9 %a Materiały pomocnicze
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783403409880 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli
999 %b AO (28/11/2023) %c AO (28/11/2023 ; 000, 040, 245, 250+, 260+, 300+, 336+, 337+, 338+, 385+, 388+, 500+, 505+, 521+, 650+, 655+, 658+, 710+, 990+) %d DWW (26/08/2024) %c KB (23/03/2024 ; 100+) %c DWW (26/08/2024 ; 245, 246+, 300, 336-, 336+, 380+, 385, 385-, 385+, 500-, 650, 650+, 655, 655+, 658+) %c DWW (04/10/2024 ; 300) %r 2023

Lokalizacja:

Położenie:

Placówki biblioteki:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
PDBL 434
Sygnatura:
BLWD 434 PD
Położenie:
BLWD
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Błonie
Niedostępny
Nr inwentarza:
PDGC 1615
Sygnatura:
GCWYP 1615 PD "S"
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
PDGC 1662
Sygnatura:
GCWYP 1662 PD "S"
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
PDND 497
Sygnatura:
NDWD 497 PD/A
Położenie:
NDWD
Lokalizacja:
Nowy Dwór
Niedostępny
Nr inwentarza:
PDSO 261
Sygnatura:
SOWYP 261 PD Spektrum autyzmu
Położenie:
SOWYP
Lokalizacja:
Sochaczew
Niedostępny
Nr inwentarza:
PDZY 442
Sygnatura:
ZYWYP 442 PD
Położenie:
ZYWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Żyrardów
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies