LDR |
|
|
03316crm#a2200577#i#4500 |
001 |
|
|
0783403409880 |
003 |
|
|
WA 926 |
005 |
|
|
20241004091202.9 |
008 |
|
|
231128s2023####pl#III#g#####|####a|pol|d |
040 |
|
|
%a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 |
100 |
1 |
|
%a Stalka-Jarska, Joanna. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli Zjadam beczkę soli %h [Pomoce dydaktyczne] : %b gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem / %c Joanna Stalka-Jarska. |
246 |
3 |
0 |
%a Zjadam beczkę soli : %b gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem |
250 |
|
|
%a Wydanie I |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2023. |
300 |
|
|
%a 1 pudełko (instrukcja, 1 woreczek, 15 żetonów, 103 karty) : %b ilustracje ; %c 14x11x4 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a obraz %b sti %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a obiekt %b nr %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Gry i zabawki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Młodzież |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 14-17 lat |
385 |
|
|
%a Młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Pedagodzy |
385 |
|
|
%a Psycholodzy |
385 |
|
|
%a Terapeuci zajęciowi |
385 |
|
|
%a Rodzice |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli. Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary zainteresowań. Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązywania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych. Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników. Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje grupę. |
505 |
0 |
# |
%a Zawiera: 100 kart z pytaniami, 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy, 3 karty Beczka Soli oznaczające konieczność losowania żetonu, beczkę soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony. |
521 |
8 |
|
%a Wiek: 14-18 lat. |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje emocjonalne |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje społeczne |
650 |
|
9 |
%a Młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) |
650 |
|
9 |
%a Relacje międzyludzkie |
650 |
|
9 |
%a Samoświadomość |
650 |
|
9 |
%a Uczucia |
655 |
|
9 |
%a Gry edukacyjne |
655 |
|
9 |
%a Gry i zabawy umysłowe |
655 |
|
9 |
%a Materiały pomocnicze |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
658 |
|
|
%a Socjologia i społeczeństwo |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783403409880 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
990 |
|
|
%a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli |
999 |
|
|
%b AO (28/11/2023) %c AO (28/11/2023 ; 000, 040, 245, 250+, 260+, 300+, 336+, 337+, 338+, 385+, 388+, 500+, 505+, 521+, 650+, 655+, 658+, 710+, 990+) %d DWW (26/08/2024) %c KB (23/03/2024 ; 100+) %c DWW (26/08/2024 ; 245, 246+, 300, 336-, 336+, 380+, 385, 385-, 385+, 500-, 650, 650+, 655, 655+, 658+) %c DWW (04/10/2024 ; 300) %r 2023 |