Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Karty pracy z tekstami do czytania ze zrozumieniem [Pomoce dydaktyczne] : dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Tytuł:
Karty pracy z tekstami do czytania ze zrozumieniem [Pomoce dydaktyczne] : dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Autorzy:
Borowska-Kociemba, Agnieszka
Krukowska, Małgorzata
Temat:
Czytanie ze zrozumieniem
Język polski (przedmiot szkolny)
Nauka czytania
Rok wydania:
2023
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788383093406
Opis fizyczny:
1 teka (88, [1] karta) : ilustracje ; 30 cm
Współtwórcy:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Tytuł pełny:
Karty pracy z tekstami do czytania ze zrozumieniem [Pomoce dydaktyczne] : dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Karty pracy ucznia
Grupa odbiorców:
Poziom nauczania Szkoły podstawowe
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Typ zawartości:
tekst
obraz
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Pomoce dydaktyczne
propozycja biblioteki
LDR 02081crm#a2200433#i#4500
001 0783403374286
003 WA 926
005 20240322123220.0
008 230920s2023####pl#III#g#####|####a|pol|d
020 %a 9788383093406 %q (oprawa miękka)
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
046 %k 2023
245 0 0 %a Karty pracy z tekstami do czytania ze zrozumieniem %h [Pomoce dydaktyczne] : %b dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / %c Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2023.
300 %a 1 teka (88, [1] karta) : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
336 %a obraz %b sti %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
388 1 %a 2001-
521 8 %a Dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi.
650 9 %a Czytanie ze zrozumieniem
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauka czytania
655 9 %a Karty pracy ucznia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
700 1 # %a Borowska-Kociemba, Agnieszka. %e Autor
700 1 # %a Krukowska, Małgorzata. %e Autor
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783403374286 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8309-340-6 %q (oprawa miękka)
990 %a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli
999 %b AS3 (20/09/2023) %c AS3 (19/12/2023 ; 000, 040, 300+, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 650+, 655+, 658+, 700+, 710+, 990+) %d DWW (22/03/2024) %c DWW (22/03/2024 ; 008, 020, 046+, 300, 380, 385, 385-, 521+, 650-, 650+, 658+, 920) %r 2023

Lokalizacja:

Położenie:

Placówki biblioteki:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
PDBL 483
Sygnatura:
BLWD 483 PD
Położenie:
BLWD
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Błonie
Niedostępny
Nr inwentarza:
PDGC 1552
Sygnatura:
GCWYP 1552 PD "L"
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
PDSO 145
Sygnatura:
SOWYP 145 PD
Położenie:
SOWYP
Lokalizacja:
Sochaczew
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies