LDR |
|
|
02186cam|a2200517#i#4500 |
001 |
|
|
0782901905601 |
003 |
|
|
WA 926 |
005 |
|
|
20240529231630.3 |
008 |
|
|
080711s2016#######||||gr|||||000#||####| |
020 |
|
|
%a 9788371343841 |
040 |
|
|
%a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 |
080 |
|
|
%a 372.41 |
080 |
|
|
%a 372.45 |
080 |
|
|
%a 372.881.116.21 |
080 |
|
|
%a 372.882.116.21 |
245 |
0 |
0 |
%a Lubię czytać ze zrozumieniem : %b testy dla uczniów klas II-IV szkoły podstawowej / %c Małgorzata Barańska, Katarzyna Sirak-Sopińska. |
250 |
|
|
%a Wydanie 7. |
260 |
|
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2016. |
300 |
|
|
%a 109, [1] s. : %b il. ; %c 29 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%a Szkoły podstawowe %m Poziom nauczania |
385 |
|
|
%a Nauczanie początkowe %m Poziom nauczania |
385 |
|
|
%a Klasa 2. %m Poziom nauczania |
385 |
|
|
%a Klasa 3. %m Poziom nauczania |
385 |
|
|
%a Klasa 4. %m Poziom nauczania |
385 |
|
|
%a Klasa 1. |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie początkowe |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie |
650 |
|
9 |
%a Szkoły podstawowe |
650 |
|
9 |
%a Czytanie ze zrozumieniem |
650 |
|
9 |
%a Język polski (przedmiot szkolny) |
655 |
|
9 |
%a Sprawdziany i testy |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Barańska, Małgorzata. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Sirak-Stopińska, Katarzyna. %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca |
856 |
4 |
0 |
%u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901905601 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7134-384-1 |
981 |
1 |
|
%a 372.41/.45:372.881.116.21::372.882.116.21](079) |
990 |
|
|
%a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli |
999 |
|
|
%b AS3 (18/12/2018) %d AS3 (22/01/2019) %c AS3 (18/12/2018 ; 008, 020-, 020+, 040, 100-, 245, 250+, 260, 920-, 920+) %c AS3 (22/01/2019 ; 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 650-, 650+, 658+, 700, 700+, 710+, 990+) %r 2016 %c MJ (29/05/2024 ; 655-, 380+, 380+, 385+, 655+, 658+) %c MJ (29/05/2024 ; 655-, 380+, 380+, 385+, 385+, 385+, 385+, 655+, 658+) |