Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Club 2% [Pomoce dydaktyczne] : graj i rozwijaj logiczne myślenie : 84 łamigłówki dla całej rodziny

Tytuł:
Club 2% [Pomoce dydaktyczne] : graj i rozwijaj logiczne myślenie : 84 łamigłówki dla całej rodziny
Temat:
Hobby i czas wolny
Rok wydania:
[2020]
Wydawca:
Szczecin : TM Toys
Opis fizyczny:
1 gra w pudełku (84 karty, 10 pionków, 5 domków, instrukcja) ; 27x27x6 cm
Współtwórcy:
TM Toys Wydawca
Tytuł pełny:
Club 2% [Pomoce dydaktyczne] : graj i rozwijaj logiczne myślenie : 84 łamigłówki dla całej rodziny
Uwagi:
Club 2% to gra logiczna. Jej zasady opierają się o słynną zagadkę Einsteina, co oznacza, że jedynie 2% ludzi na całym świecie jest w stanie ją rozwiązać. Club 2% stawia przed graczami ekscytujące zagadki, które zachęcają do logicznego myślenia krok po kroku
Gra przeznaczona: dla 2 do 4 graczy w wieku powyżej 4 lat
Zawartość:
Zawartość pudełka: 5 plastikowych domków, 10 trójwymiarowych plastikowych pionków do gry (5 ludzików i 5 zwierząt), 84 karty z zadaniami (zawierające zagadki o różnym stopniu trudności), instrukcja obsługi
Gatunek / Forma:
Gry i zabawki
Gry i zabawy umysłowe
Grupa odbiorców:
Grupa wiekowa Dzieci
Grupa wiekowa 6-8 lat
Grupa wiekowa 9-13 lat
Typ zawartości:
tekst
obraz
obiekt 3D
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
karta
obiekt
Pomoce dydaktyczne
propozycja biblioteki
LDR 01833crm#a2200361#i#4500
001 0783202335256
003 WA 926
005 20220825104603.9
008 210114s2020####pl#III#g#####|####a|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
245 0 0 %a Club 2% %h [Pomoce dydaktyczne] : %b graj i rozwijaj logiczne myślenie : 84 łamigłówki dla całej rodziny.
260 # %a Szczecin : %b TM Toys, %c [2020].
300 %a 1 gra w pudełku (84 karty, 10 pionków, 5 domków, instrukcja) ; %c 27x27x6 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
336 %a obraz %b sti %2 rdacontent
336 %a obiekt 3D %b tdf %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a karta %b no %2 rdacarrier
338 %a obiekt %b nr %2 rdacarrier
380 %a Gry i zabawki
385 %m Grupa wiekowa %a Dzieci
385 %m Grupa wiekowa %a 6-8 lat
385 %m Grupa wiekowa %a 9-13 lat
388 1 %a 2001-
500 %a Club 2% to gra logiczna. Jej zasady opierają się o słynną zagadkę Einsteina, co oznacza, że jedynie 2% ludzi na całym świecie jest w stanie ją rozwiązać. Club 2% stawia przed graczami ekscytujące zagadki, które zachęcają do logicznego myślenia krok po kroku.
505 0 # %a Zawartość pudełka: 5 plastikowych domków, 10 trójwymiarowych plastikowych pionków do gry (5 ludzików i 5 zwierząt), 84 karty z zadaniami (zawierające zagadki o różnym stopniu trudności), instrukcja obsługi.
521 8 %a Gra przeznaczona: dla 2 do 4 graczy w wieku powyżej 4 lat.
655 9 %a Gry i zabawy umysłowe
658 %a Hobby i czas wolny
710 2 # %a TM Toys %e Wydawca
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783202335256 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Inne
999 %b DWW (14/01/2021) %d DWW (14/01/2021) %c DWW (29/01/2021 ; 000, 040, 300) %r 2020

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
PDGC 681
Sygnatura:
GCWYP 681 PD "M"
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies