- Tytuł:
- Club 2% [Pomoce dydaktyczne] : graj i rozwijaj logiczne myślenie : 84 łamigłówki dla całej rodziny
- Temat:
- Hobby i czas wolny
- Rok wydania:
- [2020]
- Wydawca:
- Szczecin : TM Toys
- Opis fizyczny:
- 1 gra w pudełku (84 karty, 10 pionków, 5 domków, instrukcja) ; 27x27x6 cm
- Współtwórcy:
- TM Toys Wydawca
- Tytuł pełny:
- Club 2% [Pomoce dydaktyczne] : graj i rozwijaj logiczne myślenie : 84 łamigłówki dla całej rodziny
- Uwagi:
- Club 2% to gra logiczna. Jej zasady opierają się o słynną zagadkę Einsteina, co oznacza, że jedynie 2% ludzi na całym świecie jest w stanie ją rozwiązać. Club 2% stawia przed graczami ekscytujące zagadki, które zachęcają do logicznego myślenia krok po kroku
Gra przeznaczona: dla 2 do 4 graczy w wieku powyżej 4 lat - Zawartość:
- Zawartość pudełka: 5 plastikowych domków, 10 trójwymiarowych plastikowych pionków do gry (5 ludzików i 5 zwierząt), 84 karty z zadaniami (zawierające zagadki o różnym stopniu trudności), instrukcja obsługi
- Gatunek / Forma:
- Gry i zabawki
Gry i zabawy umysłowe - Grupa odbiorców:
- Grupa wiekowa Dzieci
Grupa wiekowa 6-8 lat
Grupa wiekowa 9-13 lat - Typ zawartości:
- tekst
obraz
obiekt 3D - Typ mediów:
- bez urządzenia pośredniczącego
- Typ nośnika:
- karta
obiekt - Pomoce dydaktyczne