Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Słuchanie ze zrozumieniem

Tytuł:
Słuchanie ze zrozumieniem
Autorzy:
Hinz, Magdalena
Temat:
Język polski (przedmiot szkolny)
Słuchanie
Rozumienie
Czytanie ze zrozumieniem
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788380802995 (oprawa miękka)
Opis fizyczny:
61, [2] strony : ilustracje ; 30 cm
Współtwórcy:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Tytuł pełny:
Słuchanie ze zrozumieniem / opracowanie merytoryczne i graficzne Magdalena Hinz
Wydanie:
Wydanie 1
Uwagi:
Na okładce motto Wydawnictwa Harmonia: W trosce o harmonijny rozwój dzieci
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
Grupa odbiorców:
Poziom nauczania Szkoły podstawowe
Poziom nauczania Klasa 2
Poziom nauczania Klasa 3
Poziom nauczania Klasa 4
Poziom nauczania Klasa 5
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Hasło główne:
Hinz, Magdalena
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01939cam#a2200457#i#4500
001 0783102209144
003 WA 926
005 20200724085818.2
008 200617s2020####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380802995 (oprawa miękka)
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
046 %k 2020
100 1 %a Hinz, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Słuchanie ze zrozumieniem / %c opracowanie merytoryczne i graficzne Magdalena Hinz.
250 %a Wydanie 1.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2020.
300 %a 61, [2] strony : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 3.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 4.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 5.
388 1 %a 2001-
500 %a Na okładce motto Wydawnictwa Harmonia: W trosce o harmonijny rozwój dzieci...
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Słuchanie
650 9 %a Rozumienie
650 9 %a Czytanie ze zrozumieniem
655 9 %a Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783102209144 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8080-299-5 (oprawa miękka)
990 %a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli
999 %b AS3 (17/06/2020) %c AS3 (01/07/2020 ; 000, 040, 250+, 300+, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 650+, 655+, 658+, 710+, 990+) %d AS3 (01/07/2020) %c EW (08/07/2020 ; 046+, 385, 490+, 830+) %c EW (08/07/2020 ; 245) %c KP (24/07/2020 ; 490-, 500+, 830-) %r 2020

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZBL 31652
Sygnatura:
BLWD 31652 Terapia pedagogiczna
Położenie:
BLWD
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Wypożyczona
Nr inwentarza:
WZGC 191789
Sygnatura:
GCWYP 191789 DF
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGR 42944
Sygnatura:
GRWYP 42944
Położenie:
GRWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZSO 59180
Sygnatura:
SOWYP 59180
Położenie:
SOWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZSO 62138
Sygnatura:
SOWYP 62138 Nauczanie języków
Położenie:
SOWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZZY 41637
Sygnatura:
ZYWYP 41637
Położenie:
ZYWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies