Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Matematyczny trening dla uczniów : zadania i ćwiczenia rozwijające oraz doskonalące myślenie matematyczne

Tytuł:
Matematyczny trening dla uczniów : zadania i ćwiczenia rozwijające oraz doskonalące myślenie matematyczne
Autorzy:
Wąsik, Iwona
Temat:
Matematyka (przedmiot szkolny)
Myślenie matematyczne
Arytmetyka
Matematyka
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788380802322
Opis fizyczny:
91, [1] strona : ilustracje ; 30 cm
Współtwórcy:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Tytuł pełny:
Matematyczny trening dla uczniów : zadania i ćwiczenia rozwijające oraz doskonalące myślenie matematyczne / Iwona Wąsik
Wydanie:
Wydanie I
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Ćwiczenia i zadania
Grupa odbiorców:
Poziom nauczania Szkoły podstawowe
Poziom nauczania Klasa 1
Poziom nauczania Klasa 2
Poziom nauczania Klasa 3
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Hasło główne:
Wąsik, Iwona
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01768cam#a2200433#i#4500
001 0783002044655
003 WA 926
005 20230912135710.3
008 190924s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380802322 %q (oprawa miękka)
040 %a BPTOR %c BPTOR %e PNN %d BPTOR %d WA 926
046 %k 2019
100 1 %a Wąsik, Iwona. %e Autor
245 1 0 %a Matematyczny trening dla uczniów : %b zadania i ćwiczenia rozwijające oraz doskonalące myślenie matematyczne / %c Iwona Wąsik.
246 3 0 %a Zadania i ćwiczenia rozwijające oraz doskonalące myślenie matematyczne
250 %a Wydanie I.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2019.
300 %a 91, [1] strona : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 3.
388 1 %a 2001-
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Myślenie matematyczne
650 9 %a Arytmetyka
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
658 %a Matematyka
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783002044655 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8080-232-2 %q (oprawa miękka)
990 %a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli
999 %b MG (29/10/2019) %c MG (29/10/2019 ; 035-, 040, 250-, 300, 990+) %c MG (12/09/2023 ; 020, 246+, 250+, 300, 650+, 920) %d MG (12/09/2023) %r 2019

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZBL 30639
Sygnatura:
BLWYP 30639
Położenie:
BLWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 189228
Sygnatura:
GCWYP 189228 DF
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 208738
Sygnatura:
GCWYP 208738 DF
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGR 42119
Sygnatura:
GRWYP 42119
Położenie:
GRWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZND 41972
Sygnatura:
NDWD 41972 Pedag. wczesn.
Położenie:
NDWD
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZSO 58801
Sygnatura:
SOWYP 58801
Położenie:
SOWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZZY 40979
Sygnatura:
ZYWYP 40979
Położenie:
ZYWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies