Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Terapeutyczna rola literatury. Wokół książki Ulfa Starka "Chłopiec, dziewczynka i mur..." : inspiracje dydaktyczne

Tytuł:
Terapeutyczna rola literatury. Wokół książki Ulfa Starka "Chłopiec, dziewczynka i mur..." : inspiracje dydaktyczne
Autorzy:
Mucha-Iwaniczko, Klaudia
Temat:
Stark, Ulf (1944-2017). Pojken, flickan och muren
Adaptacja społeczna
Cudzoziemcy
Dzieci
Język polski (przedmiot szkolny)
Język polski jako obcy
Migracje
Nauczanie
Nauczyciele szkół podstawowych
Uczniowie szkół podstawowych
Wielokulturowość
Warszawa (woj. mazowieckie)
Edukacja i pedagogika
Literaturoznawstwo
Psychologia
Rok wydania:
2019
Tytuł pełny:
Terapeutyczna rola literatury. Wokół książki Ulfa Starka "Chłopiec, dziewczynka i mur..." : inspiracje dydaktyczne / Klaudia Mucha-Iwaniczko
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. - 2019, nr 4, s. 61-65
Uwagi:
Artykuł dostępny także w internecie
Streszczenie w języku angielskim
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Artykuły
E-booki
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Grupa odbiorców:
Nauczyciele języków
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
komputer
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
dokument online
wolumin
Hasło główne:
Mucha-Iwaniczko, Klaudia
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02267caa#a2200565#i#4500
001 0783102245431
003 WA 926
005 20220129204431.6
008 170307s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
045 0 %b d2019
046 %k 2019
100 1 %a Mucha-Iwaniczko, Klaudia. %e Autor
245 1 0 %a Terapeutyczna rola literatury. Wokół książki Ulfa Starka "Chłopiec, dziewczynka i mur..." : %b inspiracje dydaktyczne / %c Klaudia Mucha-Iwaniczko.
260 # %c 2019.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a E-booki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele języków
388 1 %a 2001-
530 %a Artykuł dostępny także w internecie %u http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_4_2019_online-calosc_0.pdf
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
600 1 9 %a Stark, Ulf %d (1944-2017). %t Pojken, flickan och muren
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Adaptacja społeczna
650 9 %a Cudzoziemcy
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Język polski jako obcy
650 9 %a Migracje
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Nauczyciele szkół podstawowych
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Wielokulturowość
651 9 %a Warszawa (woj. mazowieckie)
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. - %w (WA 926)0781900312673 %g 2019, nr 4, s. 61-65 %x 0446-7965
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783102245431 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_4_2019_online-calosc_0.pdf %y link do czasopisma
999 %b JM2 (19/08/2020) %d AZ2 (24/08/2020) %c JM2 (19/08/2020 ; 040, 045, 100, 245, 650-, 650+, 658, 658+, 773) %c MW3 (20/08/2020) %c AZ2 (24/08/2020 ; 600+, 650, 658) %r 2019

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies