Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Treści historyczne jako element kształcenia interdyscyplinarnego w nauczaniu języków obcych na przykładzie pracy z filmem "Sophie Scholl - Die letzten Tage"

Tytuł:
Treści historyczne jako element kształcenia interdyscyplinarnego w nauczaniu języków obcych na przykładzie pracy z filmem "Sophie Scholl - Die letzten Tage"
Autorzy:
Tomczuk, Dorota
Temat:
Nauczanie języków obcych
Metody nauczania
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
Pedagogika kultury
Edukacja filmowa
Historia
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Kultura i sztuka
Rok wydania:
2019
Tytuł pełny:
Treści historyczne jako element kształcenia interdyscyplinarnego w nauczaniu języków obcych na przykładzie pracy z filmem "Sophie Scholl - Die letzten Tage" / Dorota Tomczuk
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. - 2019, nr 2, s. 83-87
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronie 87
Artykuł dostępny także w internecie
Streszczenie w języku angielskim
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Artykuły
E-booki
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma naukowego
Grupa odbiorców:
Nauczyciele języków
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
komputer
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
dokument online
wolumin
Hasło główne:
Tomczuk, Dorota
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02109caa#a2200517#i#4500
001 0783102137100
003 WA 926
005 20220129204418.9
008 170307s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
045 0 %b d2019
046 %k 2019
100 1 %a Tomczuk, Dorota. %e Autor
245 1 0 %a Treści historyczne jako element kształcenia interdyscyplinarnego w nauczaniu języków obcych na przykładzie pracy z filmem "Sophie Scholl - Die letzten Tage" / %c Dorota Tomczuk.
260 # %c 2019.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a E-booki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele języków
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 87.
530 %a Artykuł dostępny także w internecie %u http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_2-2019_online_1.pdf
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Język niemiecki (przedmiot szkolny)
650 9 %a Pedagogika kultury
650 9 %a Edukacja filmowa
650 9 %a Historia
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Historia
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. - %w (WA 926)0781900312673 %g 2019, nr 2, s. 83-87 %x 0446-7965
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783102137100 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_2-2019_online_1.pdf %y link do czasopisma
999 %b JM2 (10/03/2020) %d JM2 (10/03/2020) %c JM2 (10/03/2020 ; 040, 045, 100, 245, 650-, 650+, 651-, 655-, 658-, 658+, 773) %c JM2 (10/03/2020 ; 504+) %c IS (12/03/2020) %r 2019

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies