Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w doskonaleniu zawodowym nauczycieli = Solution-Focused Approach in the professional development of teachers

Tytuł:
Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w doskonaleniu zawodowym nauczycieli = Solution-Focused Approach in the professional development of teachers
Autorzy:
Zubrzycka-Maciąg, Teresa
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Pedagogiki
Temat:
Doskonalenie zawodowe
Nauczyciele
Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach
Województwo lubelskie (1999- )
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Rok wydania:
2019
Tytuł pełny:
Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w doskonaleniu zawodowym nauczycieli = Solution-Focused Approach in the professional development of teachers / Teresa Zubrzycka-Maciąg ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Instytut Pedagogiki
Szukaj w:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2019, [t.] 1, s. 144-153
Uwagi:
Bibliografia na stronach 152-153
Artykuł dostępny również w Internecie
Streszczenie w języku angielskim
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Artykuły
E-booki
Publikcje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Raport z badań
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
komputer
Typ nośnika:
Wolumin
dokument online
Hasło główne:
Zubrzycka-Maciąg, Teresa
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02251caa#a2200493#i#4500
001 0783102124452
003 WA 926
005 20200214161916.6
008 180216s2019####pl###########|000#0#pol##
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
045 0 %b d2018
046 %k 2019
100 1 %a Zubrzycka-Maciąg, Teresa. %e Autor
245 1 0 %a Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w doskonaleniu zawodowym nauczycieli = %b Solution-Focused Approach in the professional development of teachers / %c Teresa Zubrzycka-Maciąg ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Instytut Pedagogiki.
246 3 1 %a Solution-Focused Approach in the professional development of teachers
260 # %c 2019.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a E-booki
380 %a Publikcje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 152-153.
530 %a Artykuł dostępny również w Internecie: %u http://www.edukacjaustawicznadoroslych.eu/download/2019/edu_1_2019.pdf
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Doskonalenie zawodowe
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach
651 9 %a Województwo lubelskie (1999- )
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
710 2 # %a Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). %b Instytut Pedagogiki.
773 0 # %i // %t Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - %w (WA 926)0781900310721 %g 2019, [t.] 1, s. 144-153 %x 1507-6563
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783102124452 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://www.edukacjaustawicznadoroslych.eu/download/2019/edu_1_2019.pdf %y Link do czasopisma
999 %b AZ2 (14/02/2020) %d AZ2 (14/02/2020) %c AZ2 (14/02/2020 ; 040, 045, 100, 245, 246, 504, 650, 650-, 651, 655-, 655+, 658+, 710, 773) %c JM2 (14/02/2020) %r 2019

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies