Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kod kulturowy : jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu

Tytuł:
Kod kulturowy : jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
Autorzy:
Rapaille, Clotaire (1941- )
Temat:
Konsumenci
Decyzje
Etnopsychologia
Psychologia biznesu
Psychologia społeczna
Socjologia kultury
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Warszawa : MT Biznes
ISBN:
9788380878143
Seria:
Psychologia Biznesu
Opis fizyczny:
367 stron ; 22 cm
Współtwórcy:
Paprocki, Rafał. Tłumaczenie
Tytuł pełny:
Kod kulturowy : jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu / Clotaire Rapaille ; przekład Rafał Paprocki
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje popularnonaukowe
Opracowanie
Zawartość serii:
Psychologia Biznesu - MT Biznes
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
Wolumin
Hasło główne:
Rapaille, Clotaire (1941- )
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01683cam#a2200433#i#4500
001 0783002088125
003 WA 926
005 20221228200654.8
008 191025s2019####pl###########||||#|#pol##
020 %a 9788380878143 %q (oprawa miękka)
040 %a MBPWR %d BIE %d DLU %d WR M %e PNN %d WA 926
041 1 # %a pol %h eng
046 %k 2006
100 1 %a Rapaille, Clotaire %d (1941- ). %e Autor
245 1 0 %a Kod kulturowy : %b jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu / %c Clotaire Rapaille ; przekład Rafał Paprocki.
260 # %a Warszawa : %b MT Biznes, %c 2019
300 %a 367 stron ; %c 22 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje popularnonaukowe
388 1 %a 2001-
490 1 %a Psychologia Biznesu
650 9 %a Konsumenci
650 9 %a Decyzje
650 9 %a Etnopsychologia
650 9 %a Psychologia biznesu
650 9 %a Psychologia społeczna
650 9 %a Socjologia kultury
655 9 %a Opracowanie
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Paprocki, Rafał. %e Tłumaczenie
830 0 %a Psychologia Biznesu - MT Biznes
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783002088125 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8087-814-3 %q (oprawa miękka)
990 %a Psychologia, socjologia
999 %b DWW (16/12/2019) %c DWW (16/12/2019 ; 000, 008, 020, 040, 246-, 500-, 650, 650+, 830+, 920, 990+) %d DWW (16/12/2019) %r 2019 %c prolib (20/12/2022 ; 650) %c prolib (28/12/2022 ; 650)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZGC 189941
Sygnatura:
GCWYP 189941
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies