LDR |
|
|
02070cam#a2200433#i#4500 |
001 |
|
|
0783002082583 |
003 |
|
|
WA 926 |
005 |
|
|
20210316095348.1 |
008 |
|
|
191028s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
020 |
|
|
%a 9788380802155 %q (oprawa miękka) |
040 |
|
|
%a BPTOR %c BPTOR %e PNN %d BPTOR %d WA 926 |
046 |
|
|
%k 2019 |
245 |
0 |
0 |
%a Mój rok : %b karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. %n Cz. 2 / %c Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2019. |
300 |
|
|
%a Teka (123, [1] strona tablic ) : %b ilustracje ; %c 31 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a obraz %b sti %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne |
385 |
|
|
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
521 |
8 |
|
%a Dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. |
650 |
|
9 |
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie zintegrowane |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Borowska-Kociemba, Agnieszka. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Krukowska, Małgorzata. %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783002082583 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-215-5 %q (oprawa miękka) |
990 |
|
|
%a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli |
999 |
|
|
%b EW (09/12/2019) %c EW (02/01/2020 ; 020, 035-, 040, 250, 300, 385, 385+, 650+, 710, 920, 990+) %d EW (02/01/2020) %c EW (02/01/2020 ; 521+) %c MG (08/01/2020 ; 020, 380, 920) %c EW (12/02/2020 ; 020, 920) %c MG (16/03/2021 ; 245) %r 2019 |