Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak wspierać rozwój przedszkolaka?

Tytuł:
Jak wspierać rozwój przedszkolaka?
Autorzy:
Sobkowiak, Monika
Temat:
Dziecko w wieku przedszkolnym
Gry edukacyjne
Pedagogika zabawy
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wychowanie przedszkolne
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Warszawa : Edgard
ISBN:
9788366237940
Seria:
Samo Sedno
Opis fizyczny:
239, [1] strona ; 21 cm
Współtwórcy:
Wydawnictwo Edgard. Wydawca
Tytuł pełny:
Jak wspierać rozwój przedszkolaka? / Monika Sobkowiak
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Bibliografia na stronach 238-239
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Poradnik
Grupa odbiorców:
Poziom nauczania Przedszkola
Rodzice
Nauczyciele przedszkoli
Zawartość serii:
Samo Sedno
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
Wolumin
Hasło główne:
Sobkowiak, Monika
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01771cam#a2200481#i#4500
001 0783002041778
003 WA 926
005 20210513113819.0
008 190926s2019####pl#####f#f###|000#0#pol##
020 %a 9788366237940 %q (oprawa miękka)
035 %a 991052564139905066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d WA 926
046 %k 2019
100 1 %a Sobkowiak, Monika. %e Autor
245 1 0 %a Jak wspierać rozwój przedszkolaka? / %c Monika Sobkowiak.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Warszawa : %b Edgard, %c 2019.
300 %a 239, [1] strona ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Poziom nauczania %a Przedszkola
385 %a Rodzice
385 %a Nauczyciele przedszkoli
388 1 %a 2001-
490 1 %a Samo Sedno
504 %a Bibliografia na stronach 238-239.
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Gry edukacyjne
650 9 %a Pedagogika zabawy
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
655 9 %a Poradnik
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwo Edgard. %e Wydawca
830 0 %a Samo Sedno
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783002041778 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-66237-94-0 (oprawa miękka)
990 %a Pedagogika
999 %b AS2 (24/10/2019) %c AK3 (06/11/2019) %c AK3 (06/11/2019 ; 000, 020, 040, 100, 380+, 650, 655, 710, 830, 920, 990+) %d AK3 (06/11/2019) %c EW (07/11/2019 ; 250-, 260, 380-, 710) %c KP (13/05/2021 ; 020, 035-, 250+, 385, 385-, 385+) %r 2019

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZBL 30705
Sygnatura:
BLWYP 30705
Położenie:
BLWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Wypożyczona
Nr inwentarza:
WZGC 189463
Sygnatura:
GCWYP 189463
Położenie:
GCWYP
Uwagi do stanu fizycznego:
zalana
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 195780
Sygnatura:
GCWYP 195780
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Wypożyczona
Nr inwentarza:
WZGC 196441
Sygnatura:
GCWYP 196441
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGR 43393
Sygnatura:
GRWYP 43393
Położenie:
GRWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZND 40027
Sygnatura:
NDWD 40027 Pedag. przedsz.
Położenie:
NDWD
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZSO 58870
Sygnatura:
SOWYP 58870
Położenie:
SOWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZZY 40895
Sygnatura:
ZYWYP 40895
Położenie:
ZYWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies