Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wstęp do "instrukcji obsługi" : jak sobie z nimi radzić?

Tytuł:
Wstęp do "instrukcji obsługi" : jak sobie z nimi radzić?
Autorzy:
Goetz, Magdalena
Temat:
Uczucia
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Rok wydania:
25 IX 2019
Tytuł pełny:
Wstęp do "instrukcji obsługi" : jak sobie z nimi radzić? / Magdalena Goetz
Szukaj w:
Głos Nauczycielski. - R. 102, nr 39 (2019), s. 16
Uwagi:
Bibliografia na stronie 16
Gatunek / Forma:
Artykuły
Poradniki i przewodniki
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Poradnik
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
Wolumin
Hasło główne:
Goetz, Magdalena
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01429caa#a2200325#i#4500
001 0783002033857
003 WA 926
005 20230628032003.3
008 190914s2019####pl############000#0#pol##
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
046 %k 2019
100 1 %a Goetz, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Wstęp do "instrukcji obsługi" : %b jak sobie z nimi radzić? / %c Magdalena Goetz.
260 # %c 25 IX 2019.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Poradniki i przewodniki
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 16.
650 9 %a Uczucia
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego %2 DBN
655 9 %a Poradnik
658 %a Edukacja i pedagogika %2 DBN
658 %a Psychologia %2 DBN
773 0 # %i // %t Głos Nauczycielski. - %w (WA 926)0781900311797 %x 0017-1263 [od 1988 roku] %g R. 102, nr 39 (2019), s. 16
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783002033857 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Pedagogika
999 %b AZ2 (07/10/2019) %c AZ2 (07/10/2019 ; 000, 015-, 035-, 040, 045-, 520+, 648-, 773, 990+) %d AZ2 (09/10/2019) %c AZ2 (09/10/2019 ; 040, 245, 260, 380, 385+, 504+, 520-, 650, 650+, 655, 773) %c AZ2 (09/10/2019 ; 040, 245, 380, 385-, 504, 650, 650-, 655, 773) %c MW3 (09/10/2019) %r 2019 %c prolib (28/06/2023 ; 100)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies