Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Oświeć mnie, czyli jak oddziałuje światło z materią

Tytuł:
Oświeć mnie, czyli jak oddziałuje światło z materią
Autorzy:
Haryński, Łukasz
Grochowska, Katarzyna
Temat:
Fizyka (przedmiot szkolny)
Światło
Fizyka i astronomia
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2019
Tytuł pełny:
Oświeć mnie, czyli jak oddziałuje światło z materią / Łukasz Haryński, Katarzyna Grochowska
Szukaj w:
Fizyka w Szkole. - [R.] 64, nr 4 (2019), s. 19-23
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Materiały pomocnicze
Grupa odbiorców:
Poziom nauczania Szkoły ponadgimnazjalne
Nauczyciele fizyki
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01487caa#a2200373#i#4500
001 0783002014172
003 WA 926
005 20190917083847.7
008 170209s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %e PNN %d WA 926
046 %k 2019
245 0 0 %a Oświeć mnie, czyli jak oddziałuje światło z materią / %c Łukasz Haryński, Katarzyna Grochowska.
260 # %c 2019.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły ponadgimnazjalne
385 %a Nauczyciele fizyki
388 1 %a 2001-
650 9 %a Fizyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Światło
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Materiały pomocnicze
658 %a Fizyka i astronomia
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Haryński, Łukasz %e Autor
700 1 # %a Grochowska, Katarzyna. %e Autor
773 0 # %i // %t Fizyka w Szkole. - %w (WA 926)0781900311111 %x 0426-3383 %g [R.] 64, nr 4 (2019), s. 19-23
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783002014172 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli
999 %b JM2 (16/09/2019) %c JM2 (16/09/2019 ; 035-, 245, 385, 650-, 650+, 700, 773, 990+) %d JM2 (16/09/2019) %c AZ2 (17/09/2019 ; 260, 990) %r 2019

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies