Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kodujemy fragment historii Harry'ego Pottera : zajęcia z elementami programowania

Tytuł:
Kodujemy fragment historii Harry'ego Pottera : zajęcia z elementami programowania
Autorzy:
Leszczyńska, Barbara (nauczyciel bibliotekarz)
Temat:
Harry Potter (postać fikcyjna)
Rowling, J. K. (1965- ). Harry Potter and the philosopher's stone
Promocja czytelnictwa
Biblioteki szkolne
Programowanie (informatyka)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2019
Tytuł pełny:
Kodujemy fragment historii Harry'ego Pottera : zajęcia z elementami programowania / Barbara Leszczyńska ; Włocławek, Biblioteka Pedagogiczna w Kujawsko-Pomorskim Centrum Edukacji Nauczycieli
Szukaj w:
Biblioteka w Szkole. - 2019, nr 5, s. 14-15
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Publikacje dydaktyczne
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
Artykuł z czasopisma fachowego
Scenariusz zajęć
Grupa odbiorców:
Poziom nauczania Szkoły podstawowe
Poziom nauczania Klasa 4
Poziom nauczania Klasa 5
Poziom nauczania Klasa 6
Nauczyciele bibliotekarze
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Hasło główne:
Leszczyńska, Barbara (nauczyciel bibliotekarz)
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02264caa#a2200445#i#4500
001 0783002010560
003 WA 926
005 20240223200514.7
008 180416s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
046 %k 2019
100 1 %a Leszczyńska, Barbara %c (nauczyciel bibliotekarz) %e Autor
245 1 0 %a Kodujemy fragment historii Harry'ego Pottera : %b zajęcia z elementami programowania / %c Barbara Leszczyńska ; Włocławek, Biblioteka Pedagogiczna w Kujawsko-Pomorskim Centrum Edukacji Nauczycieli.
260 # %c 2019.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 4.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 5.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 6.
385 %a Nauczyciele bibliotekarze
388 1 %a 2001-
600 0 9 %a Harry Potter %c (postać fikcyjna)
600 1 9 %a Rowling, J. K. %d (1965- ). %t Harry Potter and the philosopher's stone
650 9 %a Promocja czytelnictwa
650 9 %a Biblioteki szkolne
650 9 %a Programowanie (informatyka)
655 9 %a Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Biblioteka w Szkole. - %w (WA 926)0781900307178 %x 0867-5600 %g 2019, nr 5, s. 14-15
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/site/recorddetail/0783002010560 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Pedagogika
999 %b mw3 (16/04/2018) %d AZ2 (07/09/2019) %c mw3 (16/04/2018 ; 000, 040) %c mw3 (16/04/2018 ; 040, 045+) %c az2 (17/04/2018 ; 040) %c AZ2 (06/09/2019 ; 008, 040, 045, 046, 100, 245, 260, 388, 650, 650-, 773) %c AZ2 (06/09/2019 ; 658+, 990-, 990+) %c AZ2 (06/09/2019 ; 040, 100, 245, 380+, 385+, 773) %c AZ2 (07/09/2019 ; 045, 520+, 650) %c AZ2 (07/09/2019 ; 040, 045-, 100, 245, 380+, 385, 385+, 520-, 600+, 648-, 650, 650+, 651-, 655+, 773) %c MW3 (11/09/2019) %r 2019 %c prolib (12/03/2021 ; 600) %c prolib (23/02/2024 ; 600)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies