Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model ścieżkowy wpływu jakości usług nauczania języków obcych na lojalność konsumentów = Path Model of Impact of the Quality of Teaching Foreign Languages Service on Consumer Loyalty

Tytuł:
Model ścieżkowy wpływu jakości usług nauczania języków obcych na lojalność konsumentów = Path Model of Impact of the Quality of Teaching Foreign Languages Service on Consumer Loyalty
Autorzy:
Lotko, Małgorzata
Lotko, Aleksander (1977- )
Temat:
Nauczanie języków obcych
Jakość usług
Lojalność konsumentów
Obsługa klienta
Polska
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Zarządzanie i marketing
Rok wydania:
2018
Tytuł pełny:
Model ścieżkowy wpływu jakości usług nauczania języków obcych na lojalność konsumentów = Path Model of Impact of the Quality of Teaching Foreign Languages Service on Consumer Loyalty / Małgorzata Lotko, Aleksander Lotko ; Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu. Katedra Towaroznawstwa i Nauk o Jakości
Szukaj w:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2018, t. 4, s. 157-166
Uwagi:
Bibliografia na stronach 165-166
Artykuł dostępny również w Internecie
Streszczenie w języku angielskim
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikcje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Raport z badań
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
komputer
Typ nośnika:
Wolumin
dokument online
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02364caa#a2200517#i#4500
001 0783001979303
003 WA 926
005 20190612170324.3
008 180216s2018####pl###########|000#0#pol##
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
045 0 %b d2018
046 %k 2018
245 0 0 %a Model ścieżkowy wpływu jakości usług nauczania języków obcych na lojalność konsumentów = %b Path Model of Impact of the Quality of Teaching Foreign Languages Service on Consumer Loyalty / %c Małgorzata Lotko, Aleksander Lotko ; Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu. Katedra Towaroznawstwa i Nauk o Jakości.
246 3 1 %a Path Model of Impact of the Quality of Teaching Foreign Languages Service on Consumer Loyalty
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikcje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 165-166.
530 %a Artykuł dostępny również w Internecie: %u http://www.edukacjaustawicznadoroslych.eu/download/2018/edu_4_2018.pdf
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Jakość usług
650 9 %a Lojalność konsumentów
650 9 %a Obsługa klienta
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Lotko, Małgorzata. %e Autor
700 1 # %a Lotko, Aleksander %d (1977- ). %e Autor
773 0 # %i // %t Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - %w (WA 926)0781900310721 %g 2018, t. 4, s. 157-166 %x 1507-6563
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001979303 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://www.edukacjaustawicznadoroslych.eu/download/2018/edu_4_2018.pdf %y Link do czasopisma
990 %a Pedagogika
999 %b AZ2 (12/06/2019) %d AZ2 (12/06/2019) %c AZ2 (12/06/2019 ; 040, 045, 245, 246, 504, 650, 650-, 650+, 651-, 651+, 658, 658+, 700, 773) %c MW3 (12/06/2019) %r 2018

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies