- Tytuł:
- Model ścieżkowy wpływu jakości usług nauczania języków obcych na lojalność konsumentów = Path Model of Impact of the Quality of Teaching Foreign Languages Service on Consumer Loyalty
- Autorzy:
- Lotko, Małgorzata
Lotko, Aleksander (1977- ) - Temat:
- Nauczanie języków obcych
Jakość usług
Lojalność konsumentów
Obsługa klienta
Polska
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Zarządzanie i marketing - Rok wydania:
- 2018
- Tytuł pełny:
- Model ścieżkowy wpływu jakości usług nauczania języków obcych na lojalność konsumentów = Path Model of Impact of the Quality of Teaching Foreign Languages Service on Consumer Loyalty / Małgorzata Lotko, Aleksander Lotko ; Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu. Katedra Towaroznawstwa i Nauk o Jakości
- Szukaj w:
- Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2018, t. 4, s. 157-166
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 165-166
Artykuł dostępny również w Internecie
Streszczenie w języku angielskim - Temat - Czas:
- 2001-
- Gatunek / Forma:
- Artykuły
Publikcje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Raport z badań - Typ zawartości:
- Tekst
- Typ mediów:
- Bez urządzenia pośredniczącego
komputer - Typ nośnika:
- Wolumin
dokument online - Praca. Artykuł