Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Studenci pedagogiki o wyborze kierunku, oczekiwaniach wobec studiów i przyszłej pracy = Students of pedagogy about choosing the direction of studies, expectations towards studies and future work

Tytuł:
Studenci pedagogiki o wyborze kierunku, oczekiwaniach wobec studiów i przyszłej pracy = Students of pedagogy about choosing the direction of studies, expectations towards studies and future work
Autorzy:
Małyska, Aldona
Pulińska, Urszula
Temat:
Studenci
Pedagogika
Szkolnictwo wyższe
Motywacja
Zainteresowania
Partycypacja społeczna
Wybór kierunku kształcenia
Wybór zawodu
Polska
Edukacja i pedagogika
Nauka i badania
Rok wydania:
2018
Tytuł pełny:
Studenci pedagogiki o wyborze kierunku, oczekiwaniach wobec studiów i przyszłej pracy = Students of pedagogy about choosing the direction of studies, expectations towards studies and future work / Aldona Małyska, Urszula Pulińska ; Katedra Teorii Wychowania, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Szukaj w:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2018, t. 4, s. 114-124
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 123-124
Artykuł dostępny również w Internecie
Streszczenie w języku angielskim
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikcje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Raport z badań
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
komputer
Typ nośnika:
Wolumin
dokument online
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02458caa#a2200553#i#4500
001 0783001979241
003 WA 926
005 20190612170802.3
008 180216s2018####pl###########|000#0#pol##
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
045 2 %b d2016 %b d2017
046 %k 2018
245 0 0 %a Studenci pedagogiki o wyborze kierunku, oczekiwaniach wobec studiów i przyszłej pracy = %b Students of pedagogy about choosing the direction of studies, expectations towards studies and future work / %c Aldona Małyska, Urszula Pulińska ; Katedra Teorii Wychowania, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
246 3 1 %a Students of pedagogy about choosing the direction of studies, expectations towards studies and future work
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikcje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 123-124.
530 %a Artykuł dostępny również w Internecie: %u http://www.edukacjaustawicznadoroslych.eu/download/2018/edu_4_2018.pdf
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Studenci
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Szkolnictwo wyższe
650 9 %a Motywacja
650 9 %a Zainteresowania
650 9 %a Partycypacja społeczna
650 9 %a Wybór kierunku kształcenia
650 9 %a Wybór zawodu
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Nauka i badania
700 1 # %a Małyska, Aldona. %e Autor
700 1 # %a Pulińska, Urszula. %e Autor
773 0 # %i // %t Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - %w (WA 926)0781900310721 %g 2018, t. 4, s. 114-124 %x 1507-6563
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001979241 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://www.edukacjaustawicznadoroslych.eu/download/2018/edu_4_2018.pdf %y Link do czasopisma
990 %a Pedagogika
999 %b AZ2 (12/06/2019) %d AZ2 (12/06/2019) %c AZ2 (12/06/2019 ; 040, 045+, 245, 246, 504, 648+, 650, 650+, 651+, 655+, 658+, 700, 773) %c AZ2 (12/06/2019 ; 650+) %c MW3 (12/06/2019) %r 2018

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies