Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innowacyjne metody kształcenia w edukacji ustawicznej na odległość. Platforma Moodle = Innovative methods of education in distance learning. Good practices of using the Moodle Platform

Tytuł:
Innowacyjne metody kształcenia w edukacji ustawicznej na odległość. Platforma Moodle = Innovative methods of education in distance learning. Good practices of using the Moodle Platform
Autorzy:
Walancik, Marek
Dwilewicz, Barbara (1958- )
Temat:
Nauczanie na odległość
Kształcenie ustawiczne
Innowacje pedagogiczne
Moodle
Nauka i badania
Historia
Rok wydania:
2018
Tytuł pełny:
Innowacyjne metody kształcenia w edukacji ustawicznej na odległość. Platforma Moodle = Innovative methods of education in distance learning. Good practices of using the Moodle Platform / Marek Walancik, Barbara Dwilewicz ; Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Litewski Uniwersytet Edukologiczny w Wilnie
Szukaj w:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2018, t. 4, s. 80-89
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 88-89
Artykuł dostępny również w Internecie
Streszczenie w języku angielskim
Temat - Czas:
1701-1800
1801-1900
1901-2000
2001-
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikcje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Case study (studium przypadku)
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
komputer
Typ nośnika:
Wolumin
dokument online
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02415caa#a2200529#i#4500
001 0783001978525
003 WA 926
005 20190612165221.3
008 180216s2018####pl###########|000#0#pol##
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
045 2 %b d1728 %b d2018
046 %k 2018
245 0 0 %a Innowacyjne metody kształcenia w edukacji ustawicznej na odległość. Platforma Moodle = %b Innovative methods of education in distance learning. Good practices of using the Moodle Platform / %c Marek Walancik, Barbara Dwilewicz ; Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Litewski Uniwersytet Edukologiczny w Wilnie.
246 3 1 %a Innovative methods of education in distance learning. Good practices of using the Moodle Platform
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikcje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 88-89.
530 %a Artykuł dostępny również w Internecie: %u http://www.edukacjaustawicznadoroslych.eu/download/2018/edu_4_2018.pdf
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 # 9 %a 1701-1800
648 # 9 %a 1801-1900
648 # 9 %a 1901-2000
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie na odległość
650 9 %a Kształcenie ustawiczne
650 9 %a Innowacje pedagogiczne
650 9 %a Moodle
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Case study (studium przypadku)
658 %a Nauka i badania
658 %a Historia
700 1 # %a Walancik, Marek. %e Autor
700 1 # %a Dwilewicz, Barbara %d (1958- ). %e Autor
773 0 # %i // %t Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - %w (WA 926)0781900310721 %g 2018, t. 4, s. 80-89 %x 1507-6563
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001978525 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://www.edukacjaustawicznadoroslych.eu/download/2018/edu_4_2018.pdf %y Link do czasopisma
990 %a Pedagogika
999 %b AZ2 (10/06/2019) %d AZ2 (10/06/2019) %c AZ2 (10/06/2019 ; 040, 245, 246, 700, 773) %c AZ2 (10/06/2019 ; 045, 504, 610-, 648, 648+, 650, 650-, 650+, 651-, 655, 658+) %c MW3 (12/06/2019) %r 2018

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies