Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Matematyczne kompetencje przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji jako potencjalne źródło realizowanej przez nich metodyki : perspektywa konstruktywistyczna

Tytuł:
Matematyczne kompetencje przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji jako potencjalne źródło realizowanej przez nich metodyki : perspektywa konstruktywistyczna
Autorzy:
Kalinowska-Iżykowska, Alina
Temat:
Nauczyciele nauczania początkowego
Kształcenie nauczycieli
Efektywność nauczania
Myślenie matematyczne
Studenci
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2018
Tytuł pełny:
Matematyczne kompetencje przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji jako potencjalne źródło realizowanej przez nich metodyki : perspektywa konstruktywistyczna / Alina Kalinowska ; Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Katedra Wczesnej Edukacji
Szukaj w:
Forum Oświatowe. - 2018, nr 2, s. 51-66 [dostęp: 30 marca 2019]. Dostępny w Internecie: http://forumoswiatowe.pl/index.php/czasopismo/article/view/579
Uwagi:
Bibliografia na stronach 64-65
Streszczenie w języku angielskim
Gatunek / Forma:
Artykuł fachowy
Publikacje naukowe
Artykuł naukowy
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Raport z badań
Wymagania systemowe:
Tryb dostępu: online
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
komputer
Typ nośnika:
dokument online
Hasło główne:
Kalinowska-Iżykowska, Alina
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02028caa#a2200445#i#4500
001 0783001952080
003 WA 926
005 20221118200330.0
008 190207s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
046 %k 2018
100 1 %a Kalinowska-Iżykowska, Alina. %e Autor
245 1 0 %a Matematyczne kompetencje przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji jako potencjalne źródło realizowanej przez nich metodyki : %b perspektywa konstruktywistyczna / %c Alina Kalinowska ; Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Katedra Wczesnej Edukacji.
256 %a Dane tekstowe
260 # %c 2018
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
347 %a Plik tekstowy %b pdf %c 1042 KB
380 %a Artykuł fachowy
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 64-65.
538 %a Tryb dostępu: online.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Kształcenie nauczycieli
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Myślenie matematyczne
650 9 %a Studenci
655 9 %a Artykuł naukowy
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Forum Oświatowe. - %w (WA 926)0781900311273 %g 2018, nr 2, s. 51-66 [dostęp: 30 marca 2019]. Dostępny w Internecie: http://forumoswiatowe.pl/index.php/czasopismo/article/view/579 %x 0867-0323
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001952080 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://forumoswiatowe.pl/index.php/czasopismo/article/view/579 %y link do artykułu
990 %a Pedagogika
999 %b MW3 (30/03/2019) %d MW3 (30/03/2019) %c MW3 (30/03/2019 ; 040, 045-, 100, 245-, 245+, 347, 504, 648-, 650-, 650+, 651-, 773, 856) %c AZ2 (02/04/2019) %r 2018 %c prolib (18/11/2022 ; 100)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies