Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

STEAM vs STEM

Tytuł:
STEAM vs STEM
Autorzy:
Paks, Marcin
Temat:
Innowacje pedagogiczne
Kompetencje kluczowe
Metody nauczania
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Uczniowie
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Rok wydania:
13 III 2019
Tytuł pełny:
STEAM vs STEM / Marcin Paks
Szukaj w:
Głos Nauczycielski. - R. 102, nr 11 (2019), s. 12
Gatunek / Forma:
Artykuły
Poradniki i przewodniki
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Poradnik
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
Wolumin
Hasło główne:
Paks, Marcin
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01367caa#a2200361#i#4500
001 0783001952046
003 WA 926
005 20190404094640.8
008 190319s2019####pl############000#0#pol##
040 %a ZAM 001 %c ZAM 001 %e PNN %d WA 926
046 %k 2019
100 1 %a Paks, Marcin. %e Autor
245 1 0 %a STEAM vs STEM / %c Marcin Paks.
260 # %c 13 III 2019.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Poradniki i przewodniki
388 1 %a 2001-
650 9 %a Innowacje pedagogiczne %2 DBN
650 9 %a Kompetencje kluczowe %2 DBN
650 9 %a Metody nauczania %2 DBN
650 9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) %2 DBN
650 9 %a Uczniowie %2 DBN
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego %2 DBN
655 9 %a Poradnik %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika %2 DBN
658 %a Informatyka i technologie informacyjne %2 DBN
773 0 # %i // %t Głos Nauczycielski. - %w (WA 926)0781900311797 %g R. 102, nr 11 (2019), s. 12
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001952046 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Pedagogika
999 %b AZ2 (29/03/2019) %c AZ2 (29/03/2019 ; 000, 015-, 035-, 040, 045-, 648-, 773, 990+) %d AZ2 (29/03/2019) %c MW3 (04/04/2019) %r 2019

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies