Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Różnice osiągnięć dziewcząt i chłopców w rozwiązywaniu zadań matematycznych

Tytuł:
Różnice osiągnięć dziewcząt i chłopców w rozwiązywaniu zadań matematycznych
Autorzy:
Czajkowska, Monika
Temat:
Chłopcy
Dymorfizm płciowy
Dziewczęta
Matematyka (przedmiot szkolny)
Oceny szkolne
Płeć
Polska
Edukacja i pedagogika
Matematyka
Rok wydania:
2018
Tytuł pełny:
Różnice osiągnięć dziewcząt i chłopców w rozwiązywaniu zadań matematycznych / Monika Czajkowska ; Akademia Pedagogiki Specjalnej Warszawa
Szukaj w:
Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - T. 21, nr 1 (2018), s. 119-134 [dostęp: 1 marca 2019]. Dostępny w Internecie: http://terazniejszosc.dsw.edu.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/TCE/2018_81_7.pdf
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 133-134
Streszczenie w języku angielskim
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
E-booki
Artykuł problemowy
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma socjologicznego
Raport z badań
Wymagania systemowe:
Tryb dostępu: online
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
komputer
Typ nośnika:
dokument online
Hasło główne:
Czajkowska, Monika
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02148caa#a2200505#i#4500
001 0783001939323
003 WA 926
005 20200515090606.6
008 190206s2018####pl###########|000#0#pol##
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
045 2 %b d2001 %b d2018
046 %k 2018
100 1 %a Czajkowska, Monika. %e Autor
245 1 0 %a Różnice osiągnięć dziewcząt i chłopców w rozwiązywaniu zadań matematycznych / %c Monika Czajkowska ; Akademia Pedagogiki Specjalnej Warszawa.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
347 %a Plik tekstowy %b pdf %c 260 KB
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
380 %a E-booki
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 133-134.
538 %a Tryb dostępu: online.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Chłopcy %2 DBN
650 9 %a Dymorfizm płciowy %2 DBN
650 9 %a Dziewczęta %2 DBN
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny) %2 DBN
650 9 %a Oceny szkolne %2 DBN
650 9 %a Płeć %2 DBN
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma socjologicznego
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika %2 DBN
658 %a Matematyka %2 DBN
773 0 # %i // %t Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - %w (WA 926)0783001938321 %g T. 21, nr 1 (2018), s. 119-134 [dostęp: 1 marca 2019]. Dostępny w Internecie: http://terazniejszosc.dsw.edu.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/TCE/2018_81_7.pdf
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001939323 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://terazniejszosc.dsw.edu.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/TCE/2018_81_7.pdf %y link do artykułu
990 %a Pedagogika
999 %b JM2 (01/03/2019) %c JM2 (01/03/2019 ; 000, 035-, 040, 100+, 538+, 651+, 655+, 773, 856+, 990+) %d JM2 (01/03/2019) %c JM2 (04/03/2019 ; 337-, 337+, 338-, 338+, 347+, 380+) %c AZ2 (04/03/2019) %r 2018

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies