Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rekonstrukcja wybranych czynników kształtujących przebieg drogi edukacyjnej kobiet, które odniosły sukces zawodowy w świetle teorii F. Schütze = Reconstruction of selected factors that shape the educational way of women who have professional success in the light of F. Schütze’s theory

Tytuł:
Rekonstrukcja wybranych czynników kształtujących przebieg drogi edukacyjnej kobiet, które odniosły sukces zawodowy w świetle teorii F. Schütze = Reconstruction of selected factors that shape the educational way of women who have professional success in the light of F. Schütze’s theory
Autorzy:
Kos, Ewa (1982- )
Temat:
Schütze, Fritz (1944- )
Wywiad socjologiczny
Biografistyka
Aspiracje zawodowe
Aspiracje edukacyjne
Kobieta
Satysfakcja zawodowa
Socjologia i społeczeństwo
Rok wydania:
2017
Tytuł pełny:
Rekonstrukcja wybranych czynników kształtujących przebieg drogi edukacyjnej kobiet, które odniosły sukces zawodowy w świetle teorii F. Schütze = Reconstruction of selected factors that shape the educational way of women who have professional success in the light of F. Schütze’s theory / Ewa Kos ; Uniwersytet Łódzki, Katedra Badań Edukacyjnych
Szukaj w:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2017, t. 4, s. 28-37
Uwagi:
Bibliografia na stronie 37
Artykuł dostępny również w Internecie
Streszczenie w języku angielskim
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikcje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
komputer
Typ nośnika:
Wolumin
dokument online
Hasło główne:
Kos, Ewa (1982- )
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02410caa#a2200481#i#4500
001 0783001924130
003 WA 926
005 20210429200518.7
008 180216s2017####pl###########|000#0#pol##
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
046 %k 2017
100 1 %a Kos, Ewa %d (1982- ). %e Autor
245 1 0 %a Rekonstrukcja wybranych czynników kształtujących przebieg drogi edukacyjnej kobiet, które odniosły sukces zawodowy w świetle teorii F. Schütze = %b Reconstruction of selected factors that shape the educational way of women who have professional success in the light of F. Schütze’s theory / %c Ewa Kos ; Uniwersytet Łódzki, Katedra Badań Edukacyjnych.
246 3 1 %a Reconstruction of selected factors that shape the educational way of women who have professional success in the light of F. Schütze’s theory
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikcje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 37.
530 %a Artykuł dostępny również w Internecie: %u http://www.edukacjaustawicznadoroslych.eu/download/2017/edu_4_2017.pdf
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
600 1 9 %a Schütze, Fritz %d (1944- )
650 9 %a Wywiad socjologiczny
650 9 %a Biografistyka
650 9 %a Aspiracje zawodowe
650 9 %a Aspiracje edukacyjne
650 9 %a Kobieta
650 9 %a Satysfakcja zawodowa
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - %w (WA 926)0781900310721 %g 2017, t. 4, s. 28-37 %x 1507-6563
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001924130 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://www.edukacjaustawicznadoroslych.eu/download/2017/edu_4_2017.pdf %y Link do czasopisma
990 %a Psychologia, socjologia
999 %b AZ2 (30/01/2019) %d AZ2 (30/01/2019) %c AZ2 (30/01/2019 ; 040, 045-, 100, 245, 246, 504, 600+, 611-, 648-, 650, 650+, 651-, 773) %c JM2 (01/02/2019) %c AZ2 (07/06/2019 ; 246) %r 2017 %c prolib (29/04/2021 ; 100)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies