Moda na „gap year”. O współczesnym trendzie w konstruowaniu karier edukacyjnych = A gap year trend. The contemporary trend of designing educational careers
Moda na „gap year”. O współczesnym trendzie w konstruowaniu karier edukacyjnych = A gap year trend. The contemporary trend of designing educational careers
Moda na „gap year”. O współczesnym trendzie w konstruowaniu karier edukacyjnych = A gap year trend. The contemporary trend of designing educational careers / Błażej Przybylski ; Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Bibliografia na stronie 201 Artykuł dostępny również w Internecie Streszczenie w języku angielskim
Gatunek / Forma:
Artykuły Publikcje naukowe Artykuł problemowy Artykuł z czasopisma naukowego Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego komputer
Typ nośnika:
Wolumin dokument online
Hasło główne:
Przybylski, Błażej (1985- )
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR
02167caa#a2200469#i#4500
001
0783001923528
003
WA 926
005
20190130153455.8
008
180216s2017####pl###########|000#0#pol##
040
%a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
041
0
#
%a pol %b eng
046
%k 2017
100
1
%a Przybylski, Błażej %d (1985- ). %e Autor
245
1
0
%a Moda na „gap year”. O współczesnym trendzie w konstruowaniu karier edukacyjnych = %b A gap year trend. The contemporary trend of designing educational careers / %c Błażej Przybylski ; Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
246
3
1
%a A gap year trend. The contemporary trend of designing educational careers.
260
#
%c 2017.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
337
%a komputer %b c %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
338
%a dokument online %b cr %2 rdacarrier
380
%a Artykuły
380
%a Publikcje naukowe
388
1
%a 2001-
504
%a Bibliografia na stronie 201.
520
8
%a Gap year - roczna przerwa w nauce lub pracy.
530
%a Artykuł dostępny również w Internecie: %u http://www.edukacjaustawicznadoroslych.eu/download/2017/edu_3_2017.pdf
546
%a Streszczenie w języku angielskim.
650
9
%a Kariera
650
9
%a Podróżnictwo
650
9
%a Styl życia
650
9
%a Praca
650
9
%a Uczenie się
655
9
%a Artykuł problemowy
655
9
%a Artykuł z czasopisma naukowego
655
9
%a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658
%a Socjologia i społeczeństwo
773
0
#
%i // %t Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - %w (WA 926)0781900310721 %g 2017, t. 3, s. 194-201 %x 1507-6563
856
4
#
%u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001923528 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856
4
#
%u http://www.edukacjaustawicznadoroslych.eu/download/2017/edu_3_2017.pdf %y Link do czasopisma
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
W celu przedłużenia terminu zwrotu książek Czytelnik może wykorzystać przysługujące 3 regulaminowe prolongaty. Prolongaty można dokonać przez katalog Integro lub telefonicznie. Książki można też zwrócić drogą pocztową lub kurierem.
Z poziomu katalogu INTEGRO za pomocą przelewów elektronicznych użytkownicy mogą samodzielnie regulować należności za zagubione i przetrzymane materiały biblioteczne. Płatności realizowane są za pośrednictwem serwisu PayU.
Nadal istnieje możliwość wnoszenia opłat w siedzibie Biblioteki gotówką lub przez elektroniczny system płatniczy BLIK.
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?