Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Korelacje treści nauczania z matematyki z zagadnieniami przedmiotów przyrodniczych. Z. 1, Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej / Jacek Stańdo, Kinga Gałązka ; [analiza merytoryczna Elżbieta Miterka ; recenzja Jolanta Lazar]

Tytuł:
Korelacje treści nauczania z matematyki z zagadnieniami przedmiotów przyrodniczych. Z. 1, Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej / Jacek Stańdo, Kinga Gałązka ; [analiza merytoryczna Elżbieta Miterka ; recenzja Jolanta Lazar]
Autorzy:
Stańdo, Jacek
Gałązka, Kinga
Ośrodek Rozwoju Edukacji
Temat:
Metody nauczania
Natura
Przyroda
Środowisko człowieka
Edukacja i pedagogika
Matematyka
Biologia
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji
ISBN:
9788365967008 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka)
9788365967367 (Zestaw 9. Korelacje treści nauczania z matematyki z zagadnieniami przedmiotów przyrodniczych)
9788365967374 (Zeszyt 1. Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej)
Seria:
Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji ; część 2, zestaw 9, zeszyt 1
Opis fizyczny:
43 s. : il. ; 30 cm
Współtwórcy:
Miterka, Elżbieta. Redakcja
Lazar, Jolanta. Recenzja
Tytuł pełny:
Korelacje treści nauczania z matematyki z zagadnieniami przedmiotów przyrodniczych. Z. 1, Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej / Jacek Stańdo, Kinga Gałązka ; [analiza merytoryczna Elżbieta Miterka ; recenzja Jolanta Lazar]
Uwagi:
Oprawa skoroszytowa
Opis na podstawie okładki
Na okładce: Nagromadzenie danych to nie jest jeszcze nauka ; Jak wielka jest przenikliwość ludzkiego umysłu
Bibliografia na stronie 42
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje fachowe
Publikacje dydaktyczne
Ćwiczenia i zadania
Poradnik
Grupa odbiorców:
Nauczyciele
Poziom nauczania Szkoły podstawowe
Poziom nauczania Szkoły ponadpodstawowe
Poziom nauczania Gimnazja
Poziom nauczania Klasa 1
Poziom nauczania Klasa 2
Poziom nauczania Klasa 3
Poziom nauczania Klasa 4
Poziom nauczania Klasa 5
Poziom nauczania Klasa 6
Poziom nauczania Klasa 7
Poziom nauczania Klasa 8
Zawartość serii:
Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji część 2, zestaw 9, zeszyt 1
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03616cam#a2200709#i#4500
001 0783001921654
003 WA 926
005 20190412110029.6
008 190124s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788365967008 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka)
020 %a 9788365967367 (Zestaw 9. Korelacje treści nauczania z matematyki z zagadnieniami przedmiotów przyrodniczych)
020 %a 9788365967374 (Zeszyt 1. Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej)
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
245 0 0 %a Korelacje treści nauczania z matematyki z zagadnieniami przedmiotów przyrodniczych. %n Z. 1, %n Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej / %b Jacek Stańdo, Kinga Gałązka ; [analiza merytoryczna Elżbieta Miterka ; recenzja Jolanta Lazar].
246 3 2 %a Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej
260 # %a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2017.
300 %a 43 s. : %b il. ; %c 30 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Nauczyciele
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły ponadpodstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Gimnazja
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 3.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 4.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 5.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 6.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 7.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 8.
388 1 %a 2001-
490 1 %a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji ; %v część 2, zestaw 9, zeszyt 1
500 %a Oprawa skoroszytowa.
500 %a Opis na podstawie okładki.
500 %a Na okładce: Nagromadzenie danych to nie jest jeszcze nauka ; Jak wielka jest przenikliwość ludzkiego umysłu.
504 %a Bibliografia na stronie 42.
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Natura
650 9 %a Przyroda
650 9 %a Środowisko człowieka
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Poradnik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
658 %a Biologia
700 1 # %a Stańdo, Jacek. %e Autor
700 1 # %a Gałązka, Kinga. %e Autor
700 1 # %a Miterka, Elżbieta. %e Redakcja
700 1 # %a Lazar, Jolanta. %e Recenzja
710 2 # %a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Instytucja sprawcza %e Wydawca
830 0 %a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v część 2, zestaw 9, zeszyt 1
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001921654 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65967-00-8 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka)
920 %a ISBN 978-83-65967-36-7 (Zestaw 9. Korelacje treści nauczania z matematyki z zagadnieniami przedmiotów przyrodniczych)
920 %a ISBN 978-83-65967-37-4 (Zeszyt 1. Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej)
990 %a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli
999 %b AB1 (24/01/2019) %c JB (11/04/2019 ; 000, 008, 020, 040, 246+, 300+, 336+, 337+, 338+, 380+, 388+, 490+, 500+, 504+, 658+, 700+, 710+, 830+, 920, 990+) %d JB (12/04/2019) %c JB (12/04/2019 ; 245, 380+, 385+, 500+, 650+, 655+, 658+) %r 2017

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZGC 185116
Sygnatura:
GCWYP 185116 DF
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 185134
Sygnatura:
GCWYP 185134 DF
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies