Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Z. 1, Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry?

Tytuł:
Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Z. 1, Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry?
Autorzy:
Stańdo, Jacek
Ośrodek Rozwoju Edukacji
Temat:
Algebra
Arytmetyka
Liczby
Metody nauczania
Edukacja i pedagogika
Matematyka
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji
ISBN:
9788365967008 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka)
9788365967282 (Zestaw 7. Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji matematycznej w klasa IV-VIII szkoły podstawowej i szkole)
9788365967299 (Zeszyt 1. Jak wykorzystać technologię w nauce arytmatyki i algebry?)
Seria:
Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji ; część 2, zestaw 7, zeszyt 1
Opis fizyczny:
31 s. : il. ; 30 cm
Współtwórcy:
Miterka, Elżbieta. Redakcja
Lazar, Jolanta. Recenzja
Tytuł pełny:
Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Z. 1, Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry? / Jacek Stańdo ; [analiza merytoryczna Elżbieta Miterka ; recenzja Jolanta Lazar]
Uwagi:
Oprawa skoroszytowa
Opis na podstawie okładki
Na okładce: Oprogramowania wspomagające proces nauczania arytmetyki i algebry ; Strategia wprowadzania liczb i działań na liczbach
Bibliografia na stronie 31
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje fachowe
Publikacje dydaktyczne
Ćwiczenia i zadania
Poradnik
Grupa odbiorców:
Nauczyciele
Poziom nauczania Szkoły podstawowe
Poziom nauczania Klasa 4
Poziom nauczania Klasa 5
Poziom nauczania Klasa 6
Poziom nauczania Klasa 7
Poziom nauczania Klasa 8
Zawartość serii:
Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji część 2, zestaw 7, zeszyt 1
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03414cam#a2200625#i#4500
001 0783001921439
003 WA 926
005 20230210133316.2
008 190123s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788365967008 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka)
020 %a 9788365967282 (Zestaw 7. Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji matematycznej w klasa IV-VIII szkoły podstawowej i szkole)
020 %a 9788365967299 (Zeszyt 1. Jak wykorzystać technologię w nauce arytmatyki i algebry?)
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
245 0 0 %a Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. %n Z. 1, %p Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry? / %c Jacek Stańdo ; [analiza merytoryczna Elżbieta Miterka ; recenzja Jolanta Lazar].
246 3 2 %a Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry?
260 # %a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2017.
300 %a 31 s. : %b il. ; %c 30 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Nauczyciele
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 4.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 5.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 6.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 7.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 8.
388 1 %a 2001-
490 1 %a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji ; %v część 2, zestaw 7, zeszyt 1
500 %a Oprawa skoroszytowa.
500 %a Opis na podstawie okładki.
500 %a Na okładce: Oprogramowania wspomagające proces nauczania arytmetyki i algebry ; Strategia wprowadzania liczb i działań na liczbach.
504 %a Bibliografia na stronie 31.
650 9 %a Algebra
650 9 %a Arytmetyka
650 9 %a Liczby
650 9 %a Metody nauczania
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Poradnik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
700 1 # %a Stańdo, Jacek. %e Autor
700 1 # %a Miterka, Elżbieta. %e Redakcja
700 1 # %a Lazar, Jolanta. %e Recenzja
710 2 # %a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Instytucja sprawcza %e Wydawca
830 0 %a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v część 2, zestaw 7, zeszyt 1
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001921439 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65967-00-8 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka)
920 %a ISBN 978-83-65967-28-2 (Zestaw 7. Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji matematycznej w klasa IV-VIII szkoły podstawowej i szkole)
920 %a ISBN 978-83-65967-29-9 (Zeszyt 1. Jak wykorzystać technologię w nauce arytmatyki i algebry?)
990 %a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli
999 %b AB1 (23/01/2019) %c JB (09/04/2019) %c JB (09/04/2019 ; 020, 035-, 245, 300, 380+, 385, 385-, 385+, 490, 500, 504, 650, 650+, 655, 655+, 700, 700-, 700+, 830, 920, 990+) %d JB (09/04/2019) %c JB (10/04/2019 ; 246+) %c DWW (10/02/2023 ; 245, 246) %r 2017

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZGC 185110
Sygnatura:
GCWYP 185110 DF
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 185128
Sygnatura:
GCWYP 185128 DF
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies