LDR |
|
|
03414cam#a2200625#i#4500 |
001 |
|
|
0783001921439 |
003 |
|
|
WA 926 |
005 |
|
|
20230210133316.2 |
008 |
|
|
190123s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
020 |
|
|
%a 9788365967008 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka) |
020 |
|
|
%a 9788365967282 (Zestaw 7. Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji matematycznej w klasa IV-VIII szkoły podstawowej i szkole) |
020 |
|
|
%a 9788365967299 (Zeszyt 1. Jak wykorzystać technologię w nauce arytmatyki i algebry?) |
040 |
|
|
%a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 |
245 |
0 |
0 |
%a Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. %n Z. 1, %p Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry? / %c Jacek Stańdo ; [analiza merytoryczna Elżbieta Miterka ; recenzja Jolanta Lazar]. |
246 |
3 |
2 |
%a Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry? |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2017. |
300 |
|
|
%a 31 s. : %b il. ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 4. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 5. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 6. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 7. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 8. |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji ; %v część 2, zestaw 7, zeszyt 1 |
500 |
|
|
%a Oprawa skoroszytowa. |
500 |
|
|
%a Opis na podstawie okładki. |
500 |
|
|
%a Na okładce: Oprogramowania wspomagające proces nauczania arytmetyki i algebry ; Strategia wprowadzania liczb i działań na liczbach. |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronie 31. |
650 |
|
9 |
%a Algebra |
650 |
|
9 |
%a Arytmetyka |
650 |
|
9 |
%a Liczby |
650 |
|
9 |
%a Metody nauczania |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Matematyka |
700 |
1 |
# |
%a Stańdo, Jacek. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Miterka, Elżbieta. %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Lazar, Jolanta. %e Recenzja |
710 |
2 |
# |
%a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Instytucja sprawcza %e Wydawca |
830 |
|
0 |
%a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v część 2, zestaw 7, zeszyt 1 |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001921439 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65967-00-8 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka) |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65967-28-2 (Zestaw 7. Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji matematycznej w klasa IV-VIII szkoły podstawowej i szkole) |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65967-29-9 (Zeszyt 1. Jak wykorzystać technologię w nauce arytmatyki i algebry?) |
990 |
|
|
%a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli |
999 |
|
|
%b AB1 (23/01/2019) %c JB (09/04/2019) %c JB (09/04/2019 ; 020, 035-, 245, 300, 380+, 385, 385-, 385+, 490, 500, 504, 650, 650+, 655, 655+, 700, 700-, 700+, 830, 920, 990+) %d JB (09/04/2019) %c JB (10/04/2019 ; 246+) %c DWW (10/02/2023 ; 245, 246) %r 2017 |