LDR |
|
|
03199cam#a2200565#i#4500 |
001 |
|
|
0783001921434 |
003 |
|
|
WA 926 |
005 |
|
|
20190410115942.0 |
008 |
|
|
190123s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
020 |
|
|
%a 9788365967008 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka) |
020 |
|
|
%a 9788365967237 (Zestaw 6. Wykorzystanie potencjału otoczenia w edukacji matematycznej) |
020 |
|
|
%a 9788365967251 (Zeszyt 2. Jak wykorzystać architekturę i przyrodę w edukacji matematycznej?) |
040 |
|
|
%a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 |
245 |
0 |
0 |
%a Wykorzystanie potencjału otoczenia w edukacji matematycznej. %n Z. 2, %p Jak wykorzystać architekturę i przyrodę w edukacji matematycznej? / %c Kinga Pietrasik-Kulińska, Dorota Szuba ; [analiza merytoryczna Elżbieta Miterka ; recenzja Jolanta Lazar]. |
246 |
3 |
2 |
%a Jak wykorzystać architekturę i przyrodę w edukacji matematycznej? |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2017. |
300 |
|
|
%a 24 s. : %b il. ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele nauczania początkowego |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Nauczanie początkowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji ; %v część 2, zestaw 6, zeszyt 2 |
500 |
|
|
%a Oprawa skoroszytowa. |
500 |
|
|
%a Opis na podstawie okładki. |
500 |
|
|
%a Na okładce: Strategie w kształceniu matematycznym ; Funkcja pytań w uczeniu się matematyki ; Przykłady wykorzystania architektury i przyrody w zadaniach matematycznych. |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronie 24. |
650 |
|
9 |
%a Metody nauczania |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Matematyka |
700 |
1 |
# |
%a Pietrasik-Kulińska, Kinga. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Szuba, Dorota %c (informatyka). %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Miterka, Elżbieta. %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Lazar, Jolanta. %e Recenzja |
710 |
2 |
# |
%a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Instytucja sprawcza %e Wydawca |
830 |
|
0 |
%a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v część 2, zestaw 6, zeszyt 2 |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001921434 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65967-00-8 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka) |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65967-23-7 (Zestaw 6. Wykorzystanie potencjału otoczenia w edukacji matematycznej) |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65967-25-1 (Zeszyt 2. Jak wykorzystać architekturę i przyrodę w edukacji matematycznej?) |
990 |
|
|
%a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli |
999 |
|
|
%b AB1 (23/01/2019) %c AB1 (23/01/2019 ; 000, 020, 040, 245, 920) %c JB (08/04/2019) %c JB (08/04/2019 ; 020, 035-, 245, 300, 385, 385+, 490, 500, 504, 650-, 830, 920, 990+) %d JB (08/04/2019) %c JB (10/04/2019 ; 246+) %c JB (10/04/2019) %r 2017 |