Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody poszukujące w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Z. 3, Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej?

Tytuł:
Metody poszukujące w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Z. 3, Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej?
Autorzy:
Pisarski, Marek (matematyk)
Temat:
Case study (studium przypadku)
Metody aktywizujące (pedagogika)
Metody nauczania
Edukacja i pedagogika
Matematyka
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji
ISBN:
9788365967008 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka)
9788365967190 (Zestaw 5. Metody poszukujące w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej.)
9788365967220 (Zeszyt 3. Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej?)
Seria:
Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji ; część 1, zestaw 5, zeszyt 3
Opis fizyczny:
33 s. : il. ; 30 cm
Współtwórcy:
Miterka, Elżbieta. Redakcja
Lazar, Jolanta. Recenzja
Ośrodek Rozwoju Edukacji. Instytucja sprawcza. Wydawca
Tytuł pełny:
Metody poszukujące w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Z. 3, Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej? / Marek Pisarski ; [analiza merytoryczna Elżbieta Miterka ; recenzja Jolanta Lazar]
Uwagi:
Oprawa skoroszytowa
Opis na podstawie okładki
Na okładce: Studium przypadku jako metoda dydaktyczna ; Praktyczne wskazówki ; Studium przypadku w edukacji matematycznej
Bibliografia na stronie 33
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje fachowe
Publikacje dydaktyczne
Ćwiczenia i zadania
Poradnik
Grupa odbiorców:
Nauczyciele
Poziom nauczania Szkoły podstawowe
Poziom nauczania Szkoły ponadpodstawowe
Poziom nauczania Klasa 1
Poziom nauczania Klasa 2
Poziom nauczania Klasa 3
Poziom nauczania Klasa 4
Poziom nauczania Klasa 5
Poziom nauczania Klasa 6
Poziom nauczania Klasa 7
Poziom nauczania Klasa 8
Zawartość serii:
Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji część 1, zestaw 5, zeszyt 3
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03347cam#a2200637#i#4500
001 0783001920994
003 WA 926
005 20220422201200.4
008 190122s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788365967008 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka)
020 %a 9788365967190 (Zestaw 5. Metody poszukujące w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej.)
020 %a 9788365967220 (Zeszyt 3. Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej?)
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
245 0 0 %a Metody poszukujące w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. %n Z. 3, %p Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej? / %c Marek Pisarski ; [analiza merytoryczna Elżbieta Miterka ; recenzja Jolanta Lazar].
260 # %a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2017.
300 %a 33 s. : %b il. ; %c 30 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Nauczyciele
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły ponadpodstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 3.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 4.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 5.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 6.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 7.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 8.
388 1 %a 2001-
490 1 %a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji ; %v część 1, zestaw 5, zeszyt 3
500 %a Oprawa skoroszytowa.
500 %a Opis na podstawie okładki.
500 %a Na okładce: Studium przypadku jako metoda dydaktyczna ; Praktyczne wskazówki ; Studium przypadku w edukacji matematycznej.
504 %a Bibliografia na stronie 33.
650 9 %a Case study (studium przypadku)
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Metody nauczania
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Poradnik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
700 1 # %a Pisarski, Marek %c (matematyk). %e Autor
700 1 # %a Miterka, Elżbieta. %e Redakcja
700 1 # %a Lazar, Jolanta. %e Recenzja
710 2 # %a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Instytucja sprawcza. %e Wydawca
830 0 %a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v część 1, zestaw 5, zeszyt 3
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001920994 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65967-00-8 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka)
920 %a ISBN 978-83-65967-19-0 (Zestaw 5. Metody poszukujące w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej.)
920 %a ISBN 978-83-65967-22-0 (Zeszyt 3. Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej?)
999 %b AB1 (22/01/2019) %c AB1 (22/01/2019 ; 020, 040, 245, 920) %c JB (08/04/2019) %c JB (08/04/2019 ; 020, 035-, 245, 300, 490, 500, 504, 650, 650-, 650+, 830, 920) %d JB (08/04/2019) %r 2017

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZGC 185088
Sygnatura:
GCWYP 185088 DF
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 185105
Sygnatura:
GCWYP 185105 DF
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies