LDR |
|
|
03459cam#a2200625#i#4500 |
001 |
|
|
0783001918274 |
003 |
|
|
WA 926 |
005 |
|
|
20210927200445.4 |
008 |
|
|
190117s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
020 |
|
|
%a 9788365890474 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - informatyka) |
020 |
|
|
%a 9788365890801 (Zestaw 8. Rozwój myślenia komputacyjnego w szkole ponadpodstawowej) |
020 |
|
|
%a 9788365890825 (Zeszyt 2. Strategie wprowadzania uczniów w syntaktykę i semantykę kodów najpopularniejszych języków programowania) |
040 |
|
|
%a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 |
245 |
0 |
0 |
%a Rozwój myślenia komputacyjnego w szkole ponadpodstawowej. %n Z. 2, %p Strategie wprowadzania uczniów w syntaktykę i semantykę kodów najpopularniejszych języków programowania / %c Jacek Stańdo, Monika Spławska-Murmyło ; [analiza merytoryczna Elżbieta Miterka]. |
246 |
3 |
3 |
%a Strategie wprowadzania uczniów w syntaktykę i semantykę kodów najpopularniejszych języków programowania |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2017. |
300 |
|
|
%a 28 s. : %b il. ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Szkoły ponadpodstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 4. |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Informatyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji ; %v część 2, zestaw 8, zeszyt 2 |
500 |
|
|
%a Oprawa skoroszytowa. |
500 |
|
|
%a Opis na podstawie okładki. |
500 |
|
|
%a Na okładce: Warunki i sposób realizacji ; Sieci współpracy ; Przegląd narzędzi do nauki programowania. |
504 |
|
|
%a Bibliografia na s. 28. |
650 |
|
9 |
%a Języki programowania |
650 |
|
9 |
%a Metody nauczania |
650 |
|
9 |
%a Semantyka |
650 |
|
9 |
%a Składnia |
650 |
|
9 |
%a Myślenie komputacyjne |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
655 |
|
9 |
%a Scenariusz zajęć |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Informatyka i technologie informacyjne |
700 |
1 |
# |
%a Spławska-Murmyło, Monika. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Stańdo, Jacek. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Miterka, Elżbieta. %e Redakcja |
710 |
2 |
# |
%a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Instytucja sprawcza %e Wydawca |
830 |
|
0 |
%a Informatyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v część 2, zestaw 8, zeszyt 2 |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001918274 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65890-47-4 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - informatyka) |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65890-80-1 (Zestaw 8. Rozwój myślenia komputacyjnego w szkole ponadpodstawowej) |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65890-82-5 (Zeszyt 2. Strategie wprowadzania uczniów w syntaktykę i semantykę kodów najpopularniejszych języków programowania) |
990 |
|
|
%a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli |
999 |
|
|
%b AB1 (17/01/2019) %c AB1 (17/01/2019 ; 000, 020, 040, 245, 920) %c JB (24/05/2019 ; 008, 020, 246+, 300+, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 490+, 500+, 504+, 650+, 655+, 658+, 700+, 710+, 830+, 920, 990+) %d JB (24/05/2019) %c JB (24/05/2019 ; 245) %r 2017 %c MJ (27/09/2021 ; 650+) %c MJ (27/09/2021 ; 650-) |