Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Refleksyjne korzystanie z zasobów cyfrowych w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Z. 4, Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji

Tytuł:
Refleksyjne korzystanie z zasobów cyfrowych w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Z. 4, Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji
Autorzy:
Pietrasik-Kulińska, Kinga
Stańdo, Jacek
Szuba, Dorota (informatyka)
Ośrodek Rozwoju Edukacji
Temat:
Coaching
Mentoring
Metody nauczania
Tutoring szkolny
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacj
ISBN:
9788365890474 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - informatyka)
9788365890702 (Zestaw 6. Refleksyjne korzystanie z zasobów cyfrowych w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej)
9788365890740 (Zeszyt 4. Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji)
Seria:
Informatyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji ; część 2, zestaw 6, zeszyt 4
Opis fizyczny:
23 s. : il. ; 30 cm
Współtwórcy:
Miterka, Elżbieta. Redakcja
Tytuł pełny:
Refleksyjne korzystanie z zasobów cyfrowych w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Z. 4, Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji / Kinga Pietrasik-Kulińska, Dorota Szuba, Jacek Stańdo ; [analiza merytoryczna Elżbieta Miterka]
Uwagi:
Oprawa skoroszytowa
Opis na podstawie okładki
Na okładce: Formy wspomagania pracy nauczyciela z uczniem: mentoring, tutoring i coaching
Bibliografia na s. 23
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje fachowe
Poradnik
Grupa odbiorców:
Nauczyciele
Poziom nauczania Szkoły podstawowe
Poziom nauczania Szkoły ponadpodstawowe
Poziom nauczania Klasa 1
Poziom nauczania Klasa 2
Poziom nauczania Klasa 3
Poziom nauczania Klasa 4
Poziom nauczania Klasa 5
Poziom nauczania Klasa 6
Poziom nauczania Klasa 7
Poziom nauczania Klasa 8
Zawartość serii:
Informatyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji część 2, zestaw 6, zeszyt 4
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03651cam#a2200661#i#4500
001 0783001918227
003 WA 926
005 20190522142731.9
008 190117s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788365890474 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - informatyka)
020 %a 9788365890702 (Zestaw 6. Refleksyjne korzystanie z zasobów cyfrowych w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej)
020 %a 9788365890740 (Zeszyt 4. Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji)
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
245 0 0 %a Refleksyjne korzystanie z zasobów cyfrowych w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. %n Z. 4, %p Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji / %c Kinga Pietrasik-Kulińska, Dorota Szuba, Jacek Stańdo ; [analiza merytoryczna Elżbieta Miterka].
246 3 3 %a Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji
260 # %a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacj, %c 2017.
300 %a 23 s. : %b il. ; %c 30 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły ponadpodstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 3.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 4.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 5.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 6.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 7.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 8.
388 1 %a 2001-
490 1 %a Informatyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji ; %v część 2, zestaw 6, zeszyt 4
500 %a Oprawa skoroszytowa.
500 %a Opis na podstawie okładki.
500 %a Na okładce: Formy wspomagania pracy nauczyciela z uczniem: mentoring, tutoring i coaching.
504 %a Bibliografia na s. 23.
650 9 %a Coaching
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Tutoring szkolny
655 9 %a Poradnik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
700 1 # %a Pietrasik-Kulińska, Kinga. %e Autor
700 1 # %a Stańdo, Jacek. %e Autor
700 1 # %a Szuba, Dorota %c (informatyka). %e Autor
700 1 # %a Miterka, Elżbieta. %e Redakcja
710 2 # %a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Instytucja sprawcza %e Wydawca
830 0 %a Informatyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v część 2, zestaw 6, zeszyt 4
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0783001918227 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65890-47-4 (Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - informatyka)
920 %a ISBN 978-83-65890-70-2 (Zestaw 6. Refleksyjne korzystanie z zasobów cyfrowych w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej)
920 %a ISBN 978-83-65890-74-0 (Zeszyt 4. Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji)
990 %a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli
999 %b AB1 (17/01/2019) %c AB1 (17/01/2019 ; 020, 040, 245, 920) %c JB (22/05/2019 ; 008, 020, 245, 246+, 300+, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 490+, 500+, 504+, 650+, 655+, 658+, 700+, 710+, 830+, 920, 990+) %d JB (22/05/2019) %r 2017

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZGC 184979
Sygnatura:
GCWYP 184979 DF
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 184997
Sygnatura:
GCWYP 184997 DF
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies