Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoła w amazońskiej puszczy : formy i znaczenie edukacji w społecznościach tubylczych na przykładzie Indian E'ñepá z Wenezueli

Tytuł:
Szkoła w amazońskiej puszczy : formy i znaczenie edukacji w społecznościach tubylczych na przykładzie Indian E'ñepá z Wenezueli
Autorzy:
Buliński, Tarzycjusz
Temat:
Antropologia społeczna
Kultura
Nauczyciele
Panare (lud)
Pedagogika
Społeczności lokalne
Szkolnictwo
Szkoły (budynki)
Uczniowie
Edukacja i pedagogika
Etnologia i antropologia kulturowa
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN:
9788378656494
Opis fizyczny:
485, [2] strony : fotografie, mapa, wykresy ; 24 cm
Współtwórcy:
Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo. Wydawca
Tytuł pełny:
Szkoła w amazońskiej puszczy : formy i znaczenie edukacji w społecznościach tubylczych na przykładzie Indian E'ñepá z Wenezueli / Tarzycjusz Buliński
Uwagi:
Bibliografia na stronach 447-479
Publikacja dofinansowana z działalności statutowej Wydziału Historycznego Uniwersytetu Gdańskiego
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
Wolumin
Hasło główne:
Buliński, Tarzycjusz
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02073cam#a2200529#i#4500
001 0782901912523
003 WA 926
005 20190118142040.7
008 180918s2018####pl#bdo#######|000#0#pol##
015 %a PB 2018/27624
020 %a 9788378656494
035 %a (PL-WaBN)b60599820-48omnis_nlop
035 %a b60599820
035 %a (PL)b0000060599820
035 %a 991029373879705066
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d WA 926
045 2 %b d1909 %b d2017
046 %k 2018
100 1 %a Buliński, Tarzycjusz. %e Autor
245 1 0 %a Szkoła w amazońskiej puszczy : %b formy i znaczenie edukacji w społecznościach tubylczych na przykładzie Indian E'ñepá z Wenezueli / %c Tarzycjusz Buliński.
246 3 0 %a Formy i znaczenie edukacji w społecznościach tubylczych na przykładzie Indian E'ñepá z Wenezueli
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, %c 2018.
300 %a 485, [2] strony : %b fotografie, mapa, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 447-479.
536 %a Publikacja dofinansowana z działalności statutowej Wydziału Historycznego Uniwersytetu Gdańskiego
650 9 %a Antropologia społeczna
650 9 %a Kultura
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Panare (lud)
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Społeczności lokalne
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Szkoły (budynki)
650 9 %a Uczniowie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Etnologia i antropologia kulturowa
710 2 # %a Uniwersytet Gdański. %b Wydawnictwo. %e Wydawca
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901912523 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7865-649-4
990 %a Pedagogika
999 %b AS2 (29/12/2018) %c AK3 (18/01/2019) %c AK3 (18/01/2019 ; 000, 040, 650, 710, 920+, 990+) %d AK3 (18/01/2019) %r 2018

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZGC 185906
Sygnatura:
GCWYP 185906
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
WZND 39210
Sygnatura:
NDWD 39210 Pedagogika
Położenie:
NDWD
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Nowy Dwór
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies