Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cortex 2 [Pomoce dydaktyczne] : wyzwania : dzieci

Tytuł:
Cortex 2 [Pomoce dydaktyczne] : wyzwania : dzieci
Autorzy:
Benvenuto, Johan
Bourgoin, Nicolas
Temat:
Kreatywność
Wyobraźnia
Myślenie
Hobby i czas wolny
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
copyright 2018
Wydawca:
Gdańsk : Rebel ; Montpellier : Captain Macaque
Opis fizyczny:
1 gra w pudełku (90 kart, 6 układanek, instrukcja) : ilustracje ; 14x14x5 cm
Współtwórcy:
Lopez, Sébastien Ilustracje
Rebel Wydawca
Captain Macaque Wydawca
Tytuł pełny:
Cortex 2 [Pomoce dydaktyczne] : wyzwania : dzieci / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastien Lopez
Uwagi:
Na opakowaniu i instrukcji: Mądra Gra
Gracze rywalizują ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymują części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą
Liczba graczy: 2-6. Wiek 6+
Zawartość:
Zawartość pudełka: 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części)
Gatunek / Forma:
Gry i zabawki
Gry i zabawy umysłowe
Gry edukacyjne
Grupa odbiorców:
Grupa wiekowa Dzieci
Grupa wiekowa 6-8 lat
Grupa wiekowa 9-13 lat
Typ zawartości:
obraz
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
karta
obiekt
Pomoce dydaktyczne
propozycja biblioteki
LDR 02361crm#a2200469#i#4500
001 0782901904743
003 WA 926
005 20220623131024.8
008 181214s2018####pl#III#g#####|####a|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
041 1 # %a pol %h fre
245 0 0 %a Cortex 2 %h [Pomoce dydaktyczne] : %b wyzwania : dzieci / %c Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastien Lopez.
260 # %a Gdańsk : %b Rebel ; %a Montpellier : %b Captain Macaque, %c copyright 2018.
300 %a 1 gra w pudełku (90 kart, 6 układanek, instrukcja) : %b ilustracje ; %c 14x14x5 cm.
336 %a obraz %b sti %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a karta %b no %2 rdacarrier
338 %a obiekt %b nr %2 rdacarrier
380 %a Gry i zabawki
385 %m Grupa wiekowa %a Dzieci
385 %m Grupa wiekowa %a 6-8 lat
385 %m Grupa wiekowa %a 9-13 lat
388 1 %a 2001-
500 %a Na opakowaniu i instrukcji: Mądra Gra.
500 %a Gracze rywalizują ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymują części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą.
505 0 # %a Zawartość pudełka: 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części).
521 8 %a Liczba graczy: 2-6. Wiek 6+.
650 9 %a Kreatywność
650 9 %a Wyobraźnia
650 9 %a Myślenie
655 9 %a Gry i zabawy umysłowe
655 9 %a Gry edukacyjne
658 %a Hobby i czas wolny
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Benvenuto, Johan %e Autor
700 1 # %a Bourgoin, Nicolas %e Autor
700 1 # %a Lopez, Sébastien %e Ilustracje
710 2 # %a Rebel %e Wydawca
710 2 # %a Captain Macaque %e Wydawca
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901904743 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli
999 %b AB1 (14/12/2018) %c AB1 (14/12/2018 ; 000, 040, 245) %c DWW (22/01/2019 ; 008, 041+, 260, 300+, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 500+, 505+, 521+, 650+, 655+, 658+, 700+, 710+, 990+) %d DWW (22/01/2019) %c DWW (21/04/2021 ; 245) %r 2018

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
PDGC 429
Sygnatura:
GCWYP 429 PD "S"
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Wypożyczona

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies