Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kulturowe kody reklamy : świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji

Tytuł:
Kulturowe kody reklamy : świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji
Autorzy:
Bańczyk, Emilia
Temat:
Dzieci
Językowy obraz świata
Marketing
Reklama
Rola społeczna
Socjalizacja
Językoznawstwo
Socjologia i społeczeństwo
Zarządzanie i marketing
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN:
9788322634554
9788322634561
Seria:
Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3750
Opis fizyczny:
224 strony ; 24 cm
Współtwórcy:
Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydawnictwo. Wydawca
Tytuł pełny:
Kulturowe kody reklamy : świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji / Emilia Bańczyk
Uwagi:
Bibliografia na stronach 203-217
Streszczenie w języku angielskim, niemieckim
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Monografia
Zawartość serii:
Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach , 0208-6336 ; 3750
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
Wolumin
Hasło główne:
Bańczyk, Emilia
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02122cam#a2200553#i#4500
001 0782901893397
003 WA 926
005 20181217123924.9
008 181022s2018####pl###########|000#0#pol##
015 %a PB 2018/31135
020 %a 9788322634554 %q wersja drukowana
020 %a 9788322634561 %q wersja elektroniczna
035 %a b60857468
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng %b ger
045 2 %b d2001 %b d2017
046 %k 2018
100 1 %a Bańczyk, Emilia. %e Autor
245 1 0 %a Kulturowe kody reklamy : %b świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji / %c Emilia Bańczyk.
246 3 0 %a Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji
260 # %a Katowice : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, %c 2018.
300 %a 224 strony ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
490 1 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, %x ISSN 0208-6336 ; %v nr 3750
504 %a Bibliografia na stronach 203-217.
546 %a Streszczenie w języku angielskim, niemieckim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Językowy obraz świata
650 9 %a Marketing
650 9 %a Reklama
650 9 %a Rola społeczna
650 9 %a Socjalizacja
655 9 %a Monografia
658 %a Językoznawstwo
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Zarządzanie i marketing
710 2 # %a Uniwersytet Śląski (Katowice). %b Wydawnictwo. %e Wydawca
830 0 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach %x , 0208-6336 ; %v 3750
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901893397 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-226-3455-4 (wersja drukowana)
920 %a ISBN 978-83-226-3456-1 (wersja elektroniczna)
990 %a Inne
999 %b DWW (26/11/2018) %c DWW (26/11/2018 ; 000, 020, 040, 100, 246, 710+, 920, 990+) %c AK3 (17/12/2018 ; 490, 830) %d AK3 (17/12/2018) %r 2018

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZGC 184221
Sygnatura:
GCWYP 184221
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
WZND 39028
Sygnatura:
NDWD 39028 Socjologia
Położenie:
NDWD
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Nowy Dwór
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies