Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mindful learning. Reduce stress and improve brain performance for effective learning

Tytuł:
Mindful learning. Reduce stress and improve brain performance for effective learning
Autorzy:
Reiter, Katarzyna
Temat:
Hassed, Craig. Mindful learning
Chambers, Richard. Mindful learning
Kształcenie
Mindfulness
Radzenie sobie ze stresem
Uczenie się
Poradnik
Psychologia
Rok wydania:
2018
Tytuł pełny:
Mindful learning. Reduce stress and improve brain performance for effective learning / Katarzyna Reiter
Szukaj w:
Remedium. - 2018, nr 9, s. III okładki
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Artykuły
Artykuł z czasopisma poradnikowego
Recenzja
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Hasło główne:
Reiter, Katarzyna
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01613caa#a2200397#i#4500
001 0782901891898
003 WA 926
005 20220131205618.3
008 170125s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
045 0 %b d2018
046 %k 2018
100 1 %a Reiter, Katarzyna %e Recenzja
245 1 0 %a Mindful learning. Reduce stress and improve brain performance for effective learning / %c Katarzyna Reiter.
260 # %c 2018
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
388 1 %a 2001-
520 8 %a Zawiera recenzję książki: Uważne uczenie się : zredukuj stres i zwiększ produktywność mózgu, by uczyć się efektywnie / Craig Hassed, Richard Chambers. - Warszawa, 2018.
600 1 9 %a Hassed, Craig. %t Mindful learning
600 1 9 %a Chambers, Richard. %t Mindful learning
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Kształcenie
650 9 %a Mindfulness
650 9 %a Radzenie sobie ze stresem
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Poradnik
655 9 %a Artykuł z czasopisma poradnikowego
655 9 %a Recenzja
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (WA 926)0781900321198 %g 2018, nr 9, s. III okładki %x 1230-7769
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901891898 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Psychologia, socjologia
999 %b AZ2 (23/11/2018) %d AZ2 (23/11/2018) %c AZ2 (23/11/2018 ; 040, 045, 100, 245, 520, 600, 600+, 650, 650+, 658-, 773) %c IS (24/11/2018) %r 2018

Zawiera recenzję książki: Uważne uczenie się : zredukuj stres i zwiększ produktywność mózgu, by uczyć się efektywnie / Craig Hassed, Richard Chambers. - Warszawa, 2018.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies