Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy japońskie ijime jest również ciemną stroną polskiej szkoły?

Tytuł:
Czy japońskie ijime jest również ciemną stroną polskiej szkoły?
Autorzy:
Kubala-Kulpińska, Aleksandra
Temat:
Przemoc w szkole
Grupy rówieśnicze
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Rok wydania:
2018
Tytuł pełny:
Czy japońskie ijime jest również ciemną stroną polskiej szkoły? / Aleksandra Kubala-Kulpińska
Szukaj w:
Biologia w Szkole. - 2018, nr 5, s. 30-33
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Grupa odbiorców:
Nauczyciele
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Hasło główne:
Kubala-Kulpińska, Aleksandra
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01354caa#a2200337#i#4500
001 0782901869860
003 WA 926
005 20190123124310.4
008 170209s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
046 %k 2018
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a Czy japońskie ijime jest również ciemną stroną polskiej szkoły? / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
260 # %c 2018
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
650 9 %a Przemoc w szkole
650 9 %a Grupy rówieśnicze
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Biologia w Szkole. - %w (WA 926)0781900307730 %g 2018, nr 5, s. 30-33 %x 0137-8031 [od 1981 r.]
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901869860 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Psychologia, socjologia
999 %b JM2 (02/10/2018) %c JM2 (02/10/2018 ; 035-, 040, 245, 380-, 650, 650-, 655-, 658+, 773, 990+) %d JM2 (02/10/2018) %c AZ2 (03/10/2018) %c JM2 (16/10/2018 ; 773) %r 2018

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies