Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocenić, aby docenić : nauczycielskie dylematy w centrum gorących dyskusji o edukacji

Tytuł:
Ocenić, aby docenić : nauczycielskie dylematy w centrum gorących dyskusji o edukacji
Autorzy:
Tomasik, Agnieszka (1972- )
Temat:
Język polski (przedmiot szkolny)
Oceny szkolne
Nauczyciele języka polskiego
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2018
Tytuł pełny:
Ocenić, aby docenić : nauczycielskie dylematy w centrum gorących dyskusji o edukacji / Agnieszka Tomasik
Szukaj w:
Polonistyka. - R. 60, nr 5 (2018), s. 42-45
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Grupa odbiorców:
Nauczyciele języka polskiego
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Hasło główne:
Tomasik, Agnieszka (1972- )
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01301caa#a2200325#i#4500
001 0782901864752
003 WA 926
005 20180925112731.1
008 170314s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
046 %k 2018
100 1 %a Tomasik, Agnieszka %d (1972- ). %e Autor
245 1 0 %a Ocenić, aby docenić : %b nauczycielskie dylematy w centrum gorących dyskusji o edukacji / %c Agnieszka Tomasik.
260 # %c 2018
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele języka polskiego
388 1 %a 2001-
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Nauczyciele języka polskiego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (WA 926)0781900319301 %g R. 60, nr 5 (2018), s. 42-45 %x 0551-3707
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901864752 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Pedagogika
999 %b IS (24/09/2018) %d IS (24/09/2018) %c IS (24/09/2018 ; 040, 100-, 100+, 245, 385-, 650-, 650+, 773) %c AZ2 (25/09/2018) %r 2018

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies