Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak nauczyciele wykorzystują technologie komunikacyjne w pracy szkoły? : jak nauczyciele wykorzystują technologie komunikacyjne cyfrowe projektowanie dydaktyczne i teoria Pierra Rabardela w badaniach dydaktycznego potencjału urządzeń mobilnych

Tytuł:
Jak nauczyciele wykorzystują technologie komunikacyjne w pracy szkoły? : jak nauczyciele wykorzystują technologie komunikacyjne cyfrowe projektowanie dydaktyczne i teoria Pierra Rabardela w badaniach dydaktycznego potencjału urządzeń mobilnych
Autorzy:
Kopciewicz, Lucyna (1972- )
Temat:
Nauczanie początkowe
Zastosowania komputerów w edukacji
Uczniowie
Nauczyciele
Polska
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Rok wydania:
2018
Tytuł pełny:
Jak nauczyciele wykorzystują technologie komunikacyjne w pracy szkoły? : jak nauczyciele wykorzystują technologie komunikacyjne cyfrowe projektowanie dydaktyczne i teoria Pierra Rabardela w badaniach dydaktycznego potencjału urządzeń mobilnych / Lucyna Kopciewicz ; Uniwersytet Gdański
Szukaj w:
Problemy Wczesnej Edukacji. - R. 14, nr 2 (2018), s. 7-19 = nr 41 [dostęp: 21 września 2018]. Dostępny w Internecie: http://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/pwe/article/view/1346/1114
Uwagi:
Bibliografia na stronach 18-19
Streszczenie w języku angielskim
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
E-booki
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Raport z badań
Wymagania systemowe:
Tryb dostępu: online
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
komputer
Typ nośnika:
dokument online
Hasło główne:
Kopciewicz, Lucyna (1972- )
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02126caa#a2200493#i#4500
001 0782901863872
003 WA 926
005 20180924151549.3
008 180921s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
045 0 %b d2018
046 %k 2018
100 1 %a Kopciewicz, Lucyna %d (1972- ). %e Autor
245 1 0 %a Jak nauczyciele wykorzystują technologie komunikacyjne w pracy szkoły? : %b jak nauczyciele wykorzystują technologie komunikacyjne cyfrowe projektowanie dydaktyczne i teoria Pierra Rabardela w badaniach dydaktycznego potencjału urządzeń mobilnych / %c Lucyna Kopciewicz ; Uniwersytet Gdański.
256 %a Dane tekstowe.
260 # %c 2018
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
347 %a Plik tekstowy %b pdf %c 2801 KB
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
380 %a E-booki
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 18-19.
538 %a Tryb dostępu: online.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Zastosowania komputerów w edukacji
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Nauczyciele
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
773 0 # %i // %t Problemy Wczesnej Edukacji. - %w (WA 926)0782100510992 %g R. 14, nr 2 (2018), s. 7-19 = nr 41 [dostęp: 21 września 2018]. Dostępny w Internecie: http://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/pwe/article/view/1346/1114
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901863872 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/pwe/article/view/1346/1114 %y link do artykułu
990 %a Pedagogika
999 %b MW3 (21/09/2018) %d MW3 (21/09/2018) %c JM2 (21/09/2018 ; 000, 040) %c MW3 (24/09/2018 ; 773, 856, 856+) %r 2018

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies