- Tytuł:
- Wizualizacja zjawisk gramatycznych jako propozycja dydaktyczna wspierająca naukę języka obcego (na przykładzie języka francuskiego i włoskiego)
- Autorzy:
- Kwapisz-Osadnik, Katarzyna
- Temat:
- Nauczanie języków obcych
Metody nauczania
Gramatyka
Język włoski (przedmiot szkolny)
Język francuski (przedmiot szkolny)
Językoznawstwo
Edukacja i pedagogika - Rok wydania:
- 2017
- Tytuł pełny:
- Wizualizacja zjawisk gramatycznych jako propozycja dydaktyczna wspierająca naukę języka obcego (na przykładzie języka francuskiego i włoskiego) / Katarzyna Kwapisz-Osadnik ; Instytut Języków Romańskich i Translatoryki Uniwersytetu Śląskiego
- Szukaj w:
- Języki Obce w Szkole. - 2017, nr 1, s. 44-51 [dostęp:20 września 2018]. Dostępny w Internecie: http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_2017_01_www2.pdf
- Uwagi:
- Bibliografia, netografia na stronie 51
Streszczenie w języku angielskim - Gatunek / Forma:
- Artykuły
E-booki
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma naukowego - Grupa odbiorców:
- Nauczyciele języków
- Wymagania systemowe:
- Tryb dostępu: online
- Typ zawartości:
- tekst
- Typ mediów:
- komputer
- Typ nośnika:
- dokument online
- Hasło główne:
- Kwapisz-Osadnik, Katarzyna
- Praca. Artykuł