Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizualizacja zjawisk gramatycznych jako propozycja dydaktyczna wspierająca naukę języka obcego (na przykładzie języka francuskiego i włoskiego)

Tytuł:
Wizualizacja zjawisk gramatycznych jako propozycja dydaktyczna wspierająca naukę języka obcego (na przykładzie języka francuskiego i włoskiego)
Autorzy:
Kwapisz-Osadnik, Katarzyna
Temat:
Nauczanie języków obcych
Metody nauczania
Gramatyka
Język włoski (przedmiot szkolny)
Język francuski (przedmiot szkolny)
Językoznawstwo
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2017
Tytuł pełny:
Wizualizacja zjawisk gramatycznych jako propozycja dydaktyczna wspierająca naukę języka obcego (na przykładzie języka francuskiego i włoskiego) / Katarzyna Kwapisz-Osadnik ; Instytut Języków Romańskich i Translatoryki Uniwersytetu Śląskiego
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. - 2017, nr 1, s. 44-51 [dostęp:20 września 2018]. Dostępny w Internecie: http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_2017_01_www2.pdf
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronie 51
Streszczenie w języku angielskim
Gatunek / Forma:
Artykuły
E-booki
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma naukowego
Grupa odbiorców:
Nauczyciele języków
Wymagania systemowe:
Tryb dostępu: online
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
komputer
Typ nośnika:
dokument online
Hasło główne:
Kwapisz-Osadnik, Katarzyna
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02119caa#a2200469#i#4500
001 0782901862208
003 WA 926
005 20180924130250.8
008 170307s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
046 %k 2017
100 1 %a Kwapisz-Osadnik, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Wizualizacja zjawisk gramatycznych jako propozycja dydaktyczna wspierająca naukę języka obcego (na przykładzie języka francuskiego i włoskiego) / %c Katarzyna Kwapisz-Osadnik ; Instytut Języków Romańskich i Translatoryki Uniwersytetu Śląskiego.
256 %a Dane tekstowe.
260 # %c 2017
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
347 %a Plik tekstowy %b pdf %c 3,21 MB
380 %a Artykuły
380 %a E-booki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele języków
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 51.
538 %a Tryb dostępu: online.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Gramatyka
650 9 %a Język włoski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Język francuski (przedmiot szkolny)
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Językoznawstwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. - %g 2017, nr 1, s. 44-51 [dostęp:20 września 2018]. Dostępny w Internecie: http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_2017_01_www2.pdf
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901862208 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_2017_01_www2.pdf %y link do czasopisma
990 %a Pedagogika
999 %b JM2 (20/09/2018) %c JM2 (20/09/2018 ; 035-, 100, 245, 504+, 650-, 650+, 773, 990+) %d JM2 (20/09/2018) %c JM2 (20/09/2018 ; 856+) %c JM2 (20/09/2018 ; 650+) %c JM2 (21/09/2018 ; 773) %c AZ2 (24/09/2018) %r 2017

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies