Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O zdalnych wykładach akademickich, czyli licealiści w roli studentów anglistyki

Tytuł:
O zdalnych wykładach akademickich, czyli licealiści w roli studentów anglistyki
Autorzy:
Pitura, Joanna (edukacja)
Karoń, Rafał
Kotulska, Aleksandra
Temat:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków)
XXI Liceum Ogólnokształcące im. Hugona Kołłątaja (Warszawa)
Nauczanie na odległość
Nauczanie języków obcych
Metody nauczania
Szkolnictwo
Współdziałanie
Warszawa (woj. mazowieckie)
Kraków (woj. małopolskie)
Językoznawstwo
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Rok wydania:
2017
Tytuł pełny:
O zdalnych wykładach akademickich, czyli licealiści w roli studentów anglistyki / Joanna Pitura ; Katedra Cyfrowej Edukacji Językowej Instytutu Neofilologii Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, Rafał Karoń, Aleksandra Kotulska ; XXI Liceum Ogólnokształcące im. Hugona Kołłątaja w Warszawie
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. - 2017, nr 2, s. 111-115 [dostęp: 20 września 2018]. Dostępny w Internecie: http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_2_2017_finalpdf.pdf
Uwagi:
Streszczenie w języku angielskim
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Artykuły
E-booki
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma naukowego
Grupa odbiorców:
Nauczyciele języków
Poziom nauczania Szkoły ponadgimnazjalne
Wymagania systemowe:
Tryb dostępu: online
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
komputer
Typ nośnika:
dokument online
Hasło główne:
Pitura, Joanna (edukacja)
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02601caa#a2200577#i#4500
001 0782901862123
003 WA 926
005 20180924125119.9
008 170307s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
045 0 %b d2016
046 %k 2017
100 1 %a Pitura, Joanna %c (edukacja). %e Autor
245 1 0 %a O zdalnych wykładach akademickich, czyli licealiści w roli studentów anglistyki / %c Joanna Pitura ; Katedra Cyfrowej Edukacji Językowej Instytutu Neofilologii Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, Rafał Karoń, Aleksandra Kotulska ; XXI Liceum Ogólnokształcące im. Hugona Kołłątaja w Warszawie.
256 %a Dane tekstowe.
260 # %c 2017
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
347 %a Plik tekstowy %b pdf %c 3,21 MB
380 %a Artykuły
380 %a E-booki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele języków
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły ponadgimnazjalne
388 1 %a 2001-
538 %a Tryb dostępu: online.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
610 2 9 %a Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków)
610 2 9 %a XXI Liceum Ogólnokształcące im. Hugona Kołłątaja (Warszawa)
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie na odległość
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Współdziałanie
651 9 %a Warszawa (woj. mazowieckie)
651 9 %a Kraków (woj. małopolskie)
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Językoznawstwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
700 1 # %a Karoń, Rafał %e Autor
700 1 # %a Kotulska, Aleksandra %e Autor
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. - %g 2017, nr 2, s. 111-115 [dostęp: 20 września 2018]. Dostępny w Internecie: http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_2_2017_finalpdf.pdf
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901862123 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_2_2017_finalpdf.pdf %y link do czasopisma
990 %a Pedagogika
999 %b JM2 (20/09/2018) %c JM2 (20/09/2018 ; 035-, 045+, 100, 245, 385+, 610+, 648+, 650, 650-, 650+, 651+, 658+, 700+, 773, 856+, 990+) %d JM2 (20/09/2018) %c JM2 (21/09/2018) %c AZ2 (24/09/2018 ; 045, 773) %r 2017

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies