Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola fonetyki w słuchaniu ze zrozumieniem. Analiza tegorocznej matury z języka angielskiego

Tytuł:
Rola fonetyki w słuchaniu ze zrozumieniem. Analiza tegorocznej matury z języka angielskiego
Autorzy:
Bryła-Cruz, Agnieszka (1981- )
Temat:
Nauczanie języków obcych
Metody nauczania
Szkolnictwo
Wymowa
Fonetyka
Fonologia
Język angielski (przedmiot szkolny)
Egzaminy szkolne
Matura
Językoznawstwo
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2017
Tytuł pełny:
Rola fonetyki w słuchaniu ze zrozumieniem. Analiza tegorocznej matury z języka angielskiego / Agnieszka Bryła-Cruz ; Instytut Anglistyki. Zakład Fonetyki i Fonologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. - 2017, nr 2, s. 68-73 [dostęp:19 września 2018]. Dostępny w Internecie: http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_2_2017_finalpdf.pdf
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 68-73
Streszczenie w języku angielskim
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Artykuły
E-booki
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma naukowego
Grupa odbiorców:
Nauczyciele języków
Wymagania systemowe:
Tryb dostępu: online
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
komputer
Typ nośnika:
dokument online
Hasło główne:
Bryła-Cruz, Agnieszka (1981- )
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02176caa#a2200541#i#4500
001 0782901861667
003 WA 926
005 20180920144403.6
008 170307s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
045 0 %b d2017
046 %k 2017
100 1 %a Bryła-Cruz, Agnieszka %d (1981- ). %e Autor
245 1 0 %a Rola fonetyki w słuchaniu ze zrozumieniem. Analiza tegorocznej matury z języka angielskiego / %c Agnieszka Bryła-Cruz ; Instytut Anglistyki. Zakład Fonetyki i Fonologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
256 %a Dane tekstowe.
260 # %c 2017
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
347 %a Plik tekstowy %b pdf %c 3,21 MB
380 %a Artykuły
380 %a E-booki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele języków
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 68-73.
538 %a Tryb dostępu: online.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Wymowa
650 9 %a Fonetyka
650 9 %a Fonologia
650 9 %a Język angielski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Egzaminy szkolne
650 9 %a Matura
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Językoznawstwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. - %g 2017, nr 2, s. 68-73 [dostęp:19 września 2018]. Dostępny w Internecie: http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_2_2017_finalpdf.pdf
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901861667 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_2_2017_finalpdf.pdf %y link do czasopisma
990 %a Pedagogika
999 %b JM2 (19/09/2018) %c JM2 (19/09/2018 ; 035-, 045, 100, 245, 504+, 650-, 650+, 655-, 773, 856+, 990+) %d JM2 (19/09/2018) %c IS (20/09/2018) %r 2017

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies