Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Umiejętności poprawnego zapisu wyrazów w L1 pośredniczą w związku pomiędzy poziomem przetwarzania fonologicznego w L1 a poprawnym zapisem wyrazów w L2 u młodzieży poprawnie czytającej, ale nie u młodzieży z dysleksją

Tytuł:
Umiejętności poprawnego zapisu wyrazów w L1 pośredniczą w związku pomiędzy poziomem przetwarzania fonologicznego w L1 a poprawnym zapisem wyrazów w L2 u młodzieży poprawnie czytającej, ale nie u młodzieży z dysleksją
Autorzy:
Łockiewicz, Marta
Jaskulska, Martyna
Temat:
Dysleksja i dysgrafia
Fonologia
Język angielski
Nauczanie
Pisanie
Szkolnictwo ogólnokształcące
Polska
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Psychologia
Rok wydania:
2018
Tytuł pełny:
Umiejętności poprawnego zapisu wyrazów w L1 pośredniczą w związku pomiędzy poziomem przetwarzania fonologicznego w L1 a poprawnym zapisem wyrazów w L2 u młodzieży poprawnie czytającej, ale nie u młodzieży z dysleksją / Marta Łockiewicz, Martyna Jaskulska ; Uniwersytet Gdański. Wydział Filologiczny. Instytut Psychologii
Szukaj w:
Edukacja. - 2018, nr 2, s. 101-113
Uwagi:
Bibliografia na stronach 111-113
Streszczenie w języku angielskim
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Raport z badań
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
Wolumin
Hasło główne:
Łockiewicz, Marta
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01906caa#a2200481#i#4500
001 0782901848736
003 WA 926
005 20220127205420.0
008 180801s2018####pl###########|000#0#pol##
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d WA 926 %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
045 2 %b d2015 %b d2018
046 %k 2018
100 1 %a Łockiewicz, Marta. %e Autor
245 0 0 %a Umiejętności poprawnego zapisu wyrazów w L1 pośredniczą w związku pomiędzy poziomem przetwarzania fonologicznego w L1 a poprawnym zapisem wyrazów w L2 u młodzieży poprawnie czytającej, ale nie u młodzieży z dysleksją / %c Marta Łockiewicz, Martyna Jaskulska ; Uniwersytet Gdański. Wydział Filologiczny. Instytut Psychologii.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 111-113.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Fonologia
650 9 %a Język angielski
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Pisanie
650 9 %a Szkolnictwo ogólnokształcące
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Psychologia
700 1 # %a Jaskulska, Martyna. %e Autor
773 0 # %i // %t Edukacja. - %w (WA 926)0781900310229 %g 2018, nr 2, s. 101-113 %x 0239-6858
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901848736 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Pedagogika
999 %b jm2 (08/08/2018) %c jm2 (08/08/2018 ; 000, 035-, 040, 100, 700+, 773, 990+) %c mw3 (13/08/2018 ; 040) %r 2018

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies