Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształcenie kompetencji socjokulturowej poprzez użycie technik dramowych na zajęciach z języka hiszpańskiego

Tytuł:
Kształcenie kompetencji socjokulturowej poprzez użycie technik dramowych na zajęciach z języka hiszpańskiego
Autorzy:
Nowakowska, Paulina
Temat:
Komunikacja międzykulturowa
Komunikacja społeczna
Nauczanie języków obcych
Metody nauczania
Język hiszpański (przedmiot szkolny)
Językoznawstwo
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2017
Tytuł pełny:
Kształcenie kompetencji socjokulturowej poprzez użycie technik dramowych na zajęciach z języka hiszpańskiego / Paulina Nowakowska ; Zakład Studiów Hispanistycznych w Instytucie Filologii Romańskiej UMCS w Lublinie
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. - 2017, nr 4, s. 30-36 [dostęp: 13 kwietnia 2017]. Dostępny w Internecie: http://jows.pl/sites/default/files/wydania/ksiega_jows_4-2017_internet_final.pdf
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronie 36
Streszczenie w języku angielskim
Gatunek / Forma:
Artykuły
E-booki
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma naukowego
Grupa odbiorców:
Nauczyciele języków
Język hiszpański
Wymagania systemowe:
Tryb dostępu: online
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
komputer
Typ nośnika:
dokument online
Hasło główne:
Nowakowska, Paulina
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02177caa#a2200481#i#4500
001 0782901766386
003 WA 926
005 20240320200741.1
008 170307s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
046 %k 2017
100 1 %a Nowakowska, Paulina. %e Autor
245 1 0 %a Kształcenie kompetencji socjokulturowej poprzez użycie technik dramowych na zajęciach z języka hiszpańskiego / %c Paulina Nowakowska ; Zakład Studiów Hispanistycznych w Instytucie Filologii Romańskiej UMCS w Lublinie.
256 %a Dane tekstowe.
260 # %c 2017
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
347 %a Plik tekstowy %b pdf %c 3,21 MB
380 %a Artykuły
380 %a E-booki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele języków
385 %a Język hiszpański
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 36.
538 %a Tryb dostępu: online.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Komunikacja międzykulturowa
650 9 %a Komunikacja społeczna
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Język hiszpański (przedmiot szkolny)
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Językoznawstwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. - %g 2017, nr 4, s. 30-36 [dostęp: 13 kwietnia 2017]. Dostępny w Internecie: http://jows.pl/sites/default/files/wydania/ksiega_jows_4-2017_internet_final.pdf %x 0446-7965 %w (WA 926)0781900312673
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901766386 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://jows.pl/sites/default/files/wydania/ksiega_jows_4-2017_internet_final.pdf %y Link do czasopisma
990 %a Pedagogika
999 %b jm2 (13/04/2018) %c jm2 (13/04/2018 ; 035-, 040, 100, 245, 385-, 385+, 504+, 773, 856+, 990+) %c az2 (14/04/2018 ; 040, 650+, 856) %d az2 (14/04/2018) %r 2017 %c MJ (20/03/2024 ; 385-, 385+)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies