Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Walka o testo-maniakalne przetrwanie, czyli po co i czego uczą się przyszli nauczyciele?

Tytuł:
Walka o testo-maniakalne przetrwanie, czyli po co i czego uczą się przyszli nauczyciele?
Autorzy:
Klus-Stańska, Dorota
Temat:
Kompetencje kluczowe
Kształcenie nauczycieli
Pedagogika
Szkolnictwo wyższe
Polska
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2017
Tytuł pełny:
Walka o testo-maniakalne przetrwanie, czyli po co i czego uczą się przyszli nauczyciele? / Dorota Klus-Stańska ; Uniwersytet Gdański
Szukaj w:
Rocznik Pedagogiczny. - T. 40 (2017), s. 71-87, [dostęp 27 lutego 2018]. Dostępny w Internecie: http://journals.pan.pl/dlibra/publication/124100/edition/108283/content
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronie 86
Streszczenie w języku angielskim
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
E-booki
Artykuł problemowy
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Wymagania systemowe:
Tryb dostępu: online
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
komputer
Typ nośnika:
dokument online
Hasło główne:
Klus-Stańska, Dorota
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02081caa#a2200505#i#4500
001 0782901747518
003 WA 926
005 20220203202429.1
008 180227s2017####pl###########|000#0#pol##
035 %a b59157963
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d WA 926 %d WA 926
041 0 # %a pol %b eng
045 2 %b d2001 %b d2017
046 %k 2017
100 1 %a Klus-Stańska, Dorota. %e Autor
245 1 0 %a Walka o testo-maniakalne przetrwanie, czyli po co i czego uczą się przyszli nauczyciele? / %c Dorota Klus-Stańska ; Uniwersytet Gdański.
246 3 0 %a Po co i czego uczą się przyszli nauczyciele?
256 %a Dane tekstowe
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a komputer %b c %2 rdamedia
338 %a dokument online %b cr %2 rdacarrier
347 %a Plik tekstowy %b pdf %c 297KB
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
380 %a E-booki
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 86.
538 %a Tryb dostępu: online
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Kompetencje kluczowe
650 9 %a Kształcenie nauczycieli
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Szkolnictwo wyższe
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Rocznik Pedagogiczny. - %w (WA 926)0781900346522 %g T. 40 (2017), s. 71-87, [dostęp 27 lutego 2018]. Dostępny w Internecie: http://journals.pan.pl/dlibra/publication/124100/edition/108283/content %x 0137-9585
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901747518 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://journals.pan.pl/dlibra/publication/124100/edition/108283/content %y link do artykułu
990 %a Pedagogika
999 %b mw3 (28/02/2018) %c mw3 (28/02/2018 ; 000, 040, 100, 256+, 337-, 337+, 338-, 338+, 347+, 380+, 538+, 773, 856+, 990+) %c jm2 (02/03/2018 ; 040) %c MW3 (12/02/2019 ; 773, 856) %r 2017

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies