Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

iEdukacja : synergia nowych mediów i dydaktyki : ewolucja, antynomie, konteksty

Tytuł:
iEdukacja : synergia nowych mediów i dydaktyki : ewolucja, antynomie, konteksty
Autorzy:
Potyrała, Katarzyna
Temat:
Biologia (przedmiot szkolny)
Przyroda
Zastosowania internetu w edukacji
Zastosowania komputerów w edukacji
Biologia
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
ISBN:
9788380840522
Seria:
Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 791
Opis fizyczny:
312, [3] strony : ilustracje ; 24 cm
Współtwórcy:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Tytuł pełny:
iEdukacja : synergia nowych mediów i dydaktyki : ewolucja, antynomie, konteksty / Katarzyna Potyrała
Uwagi:
Na książce zbędny ISSN poprzedniego tytułu serii
Bibliografia, netografia na stronach 273-[313]
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje naukowe
Monografia
Grupa odbiorców:
Poziom nauczania Szkoły wyższe
Nauczyciele
Zawartość serii:
Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie 2450-7865 ; nr 791
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
Wolumin
Hasło główne:
Potyrała, Katarzyna
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02045cam#a2200493#i#4500
001 0782901737720
003 WA 926
005 20200319053103.1
008 170613s2017####pl#a#########|001#0#pol##
015 %a PB 2017/20997
020 %a 9788380840522
035 %a (OCoLC)989762766
035 %a b56030678
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d WA 926 %d WA 926
046 %k 2017
100 1 %a Potyrała, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a iEdukacja : %b synergia nowych mediów i dydaktyki : ewolucja, antynomie, konteksty / %c Katarzyna Potyrała.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, %c 2017.
300 %a 312, [3] strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje naukowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
385 %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
490 1 %a Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; %v 791
500 %a Na książce zbędny ISSN poprzedniego tytułu serii.
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 273-[313].
650 9 %a Biologia (przedmiot szkolny)
650 9 %a Przyroda
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Zastosowania komputerów w edukacji
655 9 %a Monografia
658 %a Biologia
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca
830 0 %a Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie %x 2450-7865 ; %v nr 791
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901737720 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8084-052-2
990 %a Pedagogika
999 %b jb (13/02/2018) %c jb (13/02/2018 ; 000, 040, 100, 710, 920) %c jb (13/02/2018 ; 040, 990+) %r 2017

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZBL 28379
Sygnatura:
BLWYP 28379
Położenie:
BLWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZGC 180858
Sygnatura:
GCWYP 180858
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZZY 38692
Sygnatura:
ZYWYP 38692
Położenie:
ZYWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies