Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Spacerkiem po klasie, czyli o wykorzystaniu techniki "mingles"

Tytuł:
Spacerkiem po klasie, czyli o wykorzystaniu techniki "mingles"
Autorzy:
Szplit, Agnieszka
Temat:
Nauczanie początkowe
Gry i zabawy
Metody nauczania
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2018
Tytuł pełny:
Spacerkiem po klasie, czyli o wykorzystaniu techniki "mingles" / Agnieszka Szplit
Szukaj w:
Edukacja Wczesnoszkolna. - R. 1, nr 2 (2017/2018), s. 96-102
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Grupa odbiorców:
Nauczyciele nauczania początkowego
Poziom nauczania Nauczanie początkowe
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
wolumin
Hasło główne:
Szplit, Agnieszka
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01379caa#a2200337#i#4500
001 0782901737546
003 WA 926
005 20220129215448.0
008 170317s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926
046 %k 2018
100 1 %a Szplit, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Spacerkiem po klasie, czyli o wykorzystaniu techniki "mingles" / %c Agnieszka Szplit.
260 # %c 2018
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele nauczania początkowego
385 %m Poziom nauczania %a Nauczanie początkowe
388 1 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Gry i zabawy
650 9 %a Metody nauczania
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Edukacja Wczesnoszkolna. - %w (WA 926)0782801630084 %g R. 1, nr 2 (2017/2018), s. 96-102 %x 2544-2651
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901737546 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Pedagogika
999 %b IS (13/02/2018) %d IS (13/02/2018) %c IS (13/02/2018 ; 040, 100-, 100+, 245, 380-, 650-, 650+, 655-, 773, 990-, 990+) %c IS (13/02/2018 ; 040) %c az2 (14/02/2018 ; 040) %r 2018

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies