- Tytuł:
- Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trudności w uczeniu się
- Autorzy:
- Szkolak-Stępień, Anna
- Temat:
- Diagnoza pedagogiczna
Dyskalkulia
Dysleksja i dysgrafia
Nauczyciele nauczania początkowego
Postawy
Uczniowie klas początkowych
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo - Rok wydania:
- 2017
- Wydawca:
- Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej
- ISBN:
- 9788380840331
- Seria:
- Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; 785
- Opis fizyczny:
- 132, [3] s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
- Tytuł pełny:
- Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trudności w uczeniu się / Anna Szkolak-Stępień
- Uwagi:
- W książce wyłącznie ISSN 0239-6025 pierwotnego tyt. serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie
Zawiera aneks
Bibliogr. s. 109-112 - Gatunek / Forma:
- Książki
Publikacje naukowe
Monografia
Raport z badań - Zawartość serii:
- Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie , 2450-7865 ; 785
- Typ zawartości:
- Tekst
- Typ mediów:
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Typ nośnika:
- Wolumin
- Hasło główne:
- Szkolak-Stępień, Anna
- Książka