Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczyciel w polu szkolnym - w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji

Tytuł:
Nauczyciel w polu szkolnym - w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji
Autorzy:
Zalewska-Bujak, Małgorzata
Temat:
Bourdieu, Pierre (1930-2002)
Nauczyciele
Praca
Przemoc symboliczna
Rola społeczna
Francja
Polska
Edukacja i pedagogika
Historia
Socjologia i społeczeństwo
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN:
9788322631119 (wersja drukowana)
9788322631126 (wersja elektroniczna)
Seria:
Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3604
Opis fizyczny:
380, [4] s. ; 24 cm
Współtwórcy:
Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydawnictwo. Wydawca
Tytuł pełny:
Nauczyciel w polu szkolnym - w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji / Małgorzata Zalewska-Bujak
Uwagi:
Bibliogr. s. 349-365. Indeks
Streszcz. w jęz. ang., czes. i fr
Temat - Czas:
1901-2000
1945-1989
1989-2000
2001-
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Zawartość serii:
Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach , 0208-6336 ; 3604
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
Wolumin
Hasło główne:
Zalewska-Bujak, Małgorzata
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02289cam#a2200601#i#4500
001 0782901737170
003 WA 926
005 20180605125944.7
008 170915s2017####pl#####g#####|001#0#pol#c
020 %a 9788322631119 (wersja drukowana)
020 %a 9788322631126 (wersja elektroniczna)
035 %a xx004113467
035 %a (NUKAT)vtls004113467
035 %a (SIEDL 004)0842801225203
040 %a KAT U/30HG %c KAT U/30HG %d KAT U/30AWs %d WR O/KS %e PNN %d SIEDL 004 %d WA 926 %d WA 926
041 0 # %a pol %b cze %b eng %b fre
045 2 %b d1945 %b d2016
046 %k 2017
100 1 %a Zalewska-Bujak, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Nauczyciel w polu szkolnym - w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji / %c Małgorzata Zalewska-Bujak.
260 # %a Katowice : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, %c 2017.
300 %a 380, [4] s. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
490 1 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, %x ISSN 0208-6336 ; %v nr 3604
504 %a Bibliogr. s. 349-365. Indeks.
546 %a Streszcz. w jęz. ang., czes. i fr.
600 1 9 %a Bourdieu, Pierre %d (1930-2002)
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1945-1989
648 9 %a 1989-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Praca
650 9 %a Przemoc symboliczna
650 9 %a Rola społeczna
651 9 %a Francja
651 9 %a Polska
655 9 %a Opracowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Historia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Uniwersytet Śląski (Katowice). %b Wydawnictwo. %e Wydawca
830 0 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach %x , 0208-6336 ; %v 3604
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901737170 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-226-3111-9 (wersja drukowana)
920 %a ISBN 978-83-226-3112-6 (wersja elektroniczna)
990 %a Pedagogika
999 %b MJP (12/02/2018) %c MJP (12/02/2018 ; 040, 100, 650, 650+, 710, 990+) %d ak3 (05/06/2018) %c ak3 (05/06/2018 ; 040, 490, 830) %r 2017

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZGC 180874
Sygnatura:
GCWYP 180874
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny
Nr inwentarza:
WZND 38460
Sygnatura:
NDWD 38460 Pedagogika
Położenie:
NDWD
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Nowy Dwór
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies