LDR |
|
|
01979cam#a2200445#i#4500 |
001 |
|
|
0782901725339 |
003 |
|
|
WA 926 |
005 |
|
|
20220203224416.7 |
008 |
|
|
160301s2015####pl#a###f#f###|000#0#pol## |
020 |
|
|
%a 9788364927195 |
035 |
|
|
%a b51419488 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d WA 926 %d WA 926 |
245 |
0 |
0 |
%a Mowa i rozwój a zaburzenia : %b teoria i praktyka logopedyczna / %c red. nauk. Michał Bitniok ; Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej. |
260 |
# |
|
%a Dąbrowa Górnicza : %b Wydawnictwo Naukowe. Wyższa Szkoła Biznesu, %c 2015. |
300 |
|
|
%a 300 s.; [10] k. luzem : %b il. ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
388 |
# |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej |
504 |
|
|
%a Bibliogr. przy pracach. |
650 |
|
9 |
%a Korekcja mowy |
650 |
|
9 |
%a Logopedia |
658 |
|
|
%a Językoznawstwo |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Bitniok, Michał. %e Redakcja %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Drozd, Anna %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Płusa-Czyż, Katarzyna %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Waszut, Anna. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Palarczyk, Anita %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Szklorz, Dominika %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Czakon, Kinga %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Łacek, Weronika %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Wyższa Szkoła Biznesu (Dąbrowa Górnicza). %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca |
830 |
|
0 |
%a Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901725339 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-64927-19-5 |
990 |
|
|
%a Pedagogika |
999 |
|
|
%b ak (17/01/2018) %c ak (17/01/2018 ; 000, 015-, 020, 035-, 040, 380+, 500+, 536-, 538+, 650-, 650+, 658+, 700, 710+, 856+, 920, 990+) %d ak (17/01/2018) %c ak3 (14/05/2018 ; 020+, 040, 300, 388+, 500, 700, 700+, 920+) %c AK (01/10/2018 ; 020-, 380-, 500-, 538-, 856-, 920-) %r 2015 |