Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing : podręcznik akademicki

Tytuł:
Marketing : podręcznik akademicki
Autorzy:
Michalski, Eugeniusz
Temat:
Marketing
Zarządzanie i marketing
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
9788301194338
Opis fizyczny:
724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm
Współtwórcy:
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca
Tytuł pełny:
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski
Wydanie:
Wydanie 2
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 711-714
Dla studentów kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich
Indeks
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Podręcznik
Grupa odbiorców:
Poziom nauczania Szkoły wyższe
Typ zawartości:
Tekst
Typ mediów:
Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
Wolumin
Hasło główne:
Michalski, Eugeniusz
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01653cam#a2200385#i#4500
001 0782901725233
003 WA 926
005 20190222145042.4
008 170919s2017####pl#ad####f###|001#0#pol##
020 %a 9788301194338
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d WA 926 %d WA 926
046 %k 2003
100 1 %a Michalski, Eugeniusz. %e Autor
245 1 0 %a Marketing : %b podręcznik akademicki / %c Eugeniusz Michalski.
250 %a Wydanie 2.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2017.
300 %a 724, [1] strona : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 711-714.
521 8 %a Dla studentów kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich.
555 8 %a Indeks.
650 9 %a Marketing
655 9 %a Podręcznik
658 %a Zarządzanie i marketing
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782901725233 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-01-19433-8
990 %a Inne
999 %b ms9 (17/01/2018) %c ak2 (12/03/2018) %c ak2 (12/03/2018 ; 000, 040, 100+, 920) %c ak2 (12/03/2018 ; 040, 504, 555+, 710, 990+) %c EW (22/02/2019 ; 015-, 035-, 100) %r 2017

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
WZBL 28273
Sygnatura:
BLWYP 28273
Położenie:
BLWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
WZZY 40166
Sygnatura:
ZYWYP 40166
Położenie:
ZYWYP
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies