Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kategoryzacja [Pomoce dydaktyczne]

Tytuł:
Kategoryzacja [Pomoce dydaktyczne]
Autorzy:
Fabisiak-Majcher, Agnieszka
Korendo, Marta
Ławczys, Elżbieta
Temat:
Kategoryzacja (językoznawstwo)
Myślenie
Czytanie
Nauczanie
Dysleksja i dysgrafia
Logopedia
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo WiR
ISBN:
9788389807755
Seria:
Stymulacja i terapia : przygotowanie do nauki czytania
Opis fizyczny:
Teka (broszura, 49 kart, 50 figur geometrycznych luzem) : ilustracje ; 31 cm
Współtwórcy:
Wydawnictwo WiR. Wydawca
Tytuł pełny:
Kategoryzacja [Pomoce dydaktyczne] / Agnieszka Fabisiak-Majcher, Marta Korendo, Elżbieta Ławczys
Uwagi:
Proponowany zbiór ćwiczeń ułatwia stymulację procesów myślowych dzieci prawidłowo rozwijających się. Może także zostać wykorzystany w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. niesłyszącymi, autystycznymi, zagrożonymi dysleksją, dyslektycznymi oraz o obniżonej sprawności intelektualnej
Gatunek / Forma:
Gry i zabawki
Publikacje dydaktyczne
Ćwiczenia i zadania
Grupa odbiorców:
Grupa wiekowa Dzieci
Logopedzi
Nauczyciele
Rodzice
Zawartość serii:
Stymulacja i Terapia
Typ zawartości:
tekst
obraz
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
karta
wolumin
Hasło główne:
Fabisiak-Majcher, Agnieszka
Pomoce dydaktyczne
propozycja biblioteki
LDR 02296crm#a2200505#i#4500
001 0782801681878
003 WA 926
005 20220608134641.8
008 171123s2008####pl#III#g#####|####a|pol#d
020 %a 9788389807755
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926
100 1 %a Fabisiak-Majcher, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Kategoryzacja %h [Pomoce dydaktyczne] / %c Agnieszka Fabisiak-Majcher, Marta Korendo, Elżbieta Ławczys.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo WiR, %c 2008.
300 %a Teka (broszura, 49 kart, 50 figur geometrycznych luzem) : %b ilustracje ; %c 31 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
336 %a obraz %b sti %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a karta %b no %2 rdacarrier
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Gry i zabawki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Grupa wiekowa %a Dzieci
385 %a Logopedzi
385 %a Nauczyciele
385 %a Rodzice
388 # %a 2001-
490 1 %a Stymulacja i terapia : przygotowanie do nauki czytania
500 %a Proponowany zbiór ćwiczeń ułatwia stymulację procesów myślowych dzieci prawidłowo rozwijających się. Może także zostać wykorzystany w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. niesłyszącymi, autystycznymi, zagrożonymi dysleksją, dyslektycznymi oraz o obniżonej sprawności intelektualnej.
650 9 %a Kategoryzacja (językoznawstwo)
650 9 %a Myślenie
650 9 %a Czytanie
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Logopedia
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Korendo, Marta. %e Autor
700 1 # %a Ławczys, Elżbieta. %e Autor
710 2 # %a Wydawnictwo WiR. %e Wydawca
830 0 %a Stymulacja i Terapia
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782801681878 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-89807-75-5
990 %a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli
999 %b AB1 (23/11/2017) %c dww (16/01/2018 ; 000, 008, 040, 100+, 300+, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 490+, 500+, 650+, 655+, 658+, 700+, 710+, 830+, 990+) %d dww (17/01/2018) %c dww (17/01/2018 ; 040, 300, 500, 650, 650+) %r 2008

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
PDGC 316
Sygnatura:
GCWYP 316 PD "L"
Położenie:
GCWYP
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies