Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Squla. Wyzwania matematyczne [Pomoce dydaktyczne] : klasa 3-4

Tytuł:
Squla. Wyzwania matematyczne [Pomoce dydaktyczne] : klasa 3-4
Temat:
Matematyka (przedmiot szkolny)
Matematyka
Edukacja i pedagogika
Hobby i czas wolny
Rok wydania:
copyright 2017
Wydawca:
Warszawa : Granna
Seria:
Squla : radość z nauki
Opis fizyczny:
1 gra w pudełku (45 kart, instrukcja) : ilustracje ; 19x12x4 cm
Współtwórcy:
Granna. Wydawca
Tytuł pełny:
Squla. Wyzwania matematyczne [Pomoce dydaktyczne] : klasa 3-4
Uwagi:
Jak obliczyć wynik działania? Dzięki tej grze z łatwością można opanować tę umiejętność. Wystarczy poznać zadanie i dopasować jedną z trzech kart z odpowiedziami
SQULA to internetowa platforma edukacyjna dla dzieci, która pozwala uczyć się poprzez zabawę. Program przeznaczony jest dla uczniów klas 1-6 szkoły podstawowej oraz dzieci w wieku przedszkolnym
Zgodna z podstawą programową MEN
Dla 2-4 graczy. Wiek 8-11 lat
Zawartość:
W pudełku: 31 kart z zadaniami, 12 kart z odpowiedziami, 2 karty kontrolne, instrukcja
Gatunek / Forma:
Gry i zabawki
Publikacje dydaktyczne
Gry edukacyjne
Grupa odbiorców:
Grupa wiekowa Dzieci
Grupa wiekowa 9-13 lat
Poziom nauczania Nauczanie początkowe
Poziom nauczania Szkoły podstawowe
Zawartość serii:
SQULA
Typ zawartości:
tekst
Typ mediów:
bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
karta
obiekt
Pomoce dydaktyczne
propozycja biblioteki
LDR 02283crm#a2200457#i#4500
001 0782801681877
003 WA 926
005 20220608134440.5
008 171123s2017####pl#III#g#####|####a|pol#d
040 %a WA 926 %c WA 926 %e PNN %d WA 926 %d WA 926 %d WA 926
245 0 0 %a Squla. Wyzwania matematyczne %h [Pomoce dydaktyczne] : %b klasa 3-4.
246 3 # %a Wyzwania matematyczne
260 # %a Warszawa : %b Granna, %c copyright 2017.
300 %a 1 gra w pudełku (45 kart, instrukcja) : %b ilustracje ; %c 19x12x4 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a karta %b no %2 rdacarrier
338 %a obiekt %b nr %2 rdacarrier
380 %a Gry i zabawki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Grupa wiekowa %a Dzieci
385 %m Grupa wiekowa %a 9-13 lat
385 %m Poziom nauczania %a Nauczanie początkowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
388 # %a 2001-
490 1 %a Squla : radość z nauki
500 %a Jak obliczyć wynik działania? Dzięki tej grze z łatwością można opanować tę umiejętność. Wystarczy poznać zadanie i dopasować jedną z trzech kart z odpowiedziami.
500 %a SQULA to internetowa platforma edukacyjna dla dzieci, która pozwala uczyć się poprzez zabawę. Program przeznaczony jest dla uczniów klas 1-6 szkoły podstawowej oraz dzieci w wieku przedszkolnym.
500 %a Zgodna z podstawą programową MEN.
505 0 # %a W pudełku: 31 kart z zadaniami, 12 kart z odpowiedziami, 2 karty kontrolne, instrukcja.
521 8 %a Dla 2-4 graczy. Wiek 8-11 lat.
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
655 9 %a Gry edukacyjne
658 %a Matematyka
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Hobby i czas wolny
710 2 # %a Granna. %e Wydawca
830 0 %a SQULA
856 4 # %u https://integro.pbw.waw.pl/integro/site/recorddetail/0782801681877 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a Podręczniki, programy i materiały pomocnicze dla nauczycieli
999 %b AB1 (23/11/2017) %c AB1 (23/11/2017 ; 040, 245) %c dww (16/01/2018 ; 008, 040, 245, 246+, 260, 300+, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 490+, 500+, 505+, 521+, 650+, 655+, 658+, 830+, 990+) %d dww (16/01/2018) %c dww (16/01/2018 ; 040, 710+) %r 2017

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
PDGC 315
Sygnatura:
GCWYP 315 PD "S"
Położenie:
GCWYP
Uwagi do stanu fizycznego:
Brak kodu dostępu
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Gocławska Wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies